۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۴۰

محمدی:

یک میلیارد ریال اعتبار برای مرمت آسفالت راههای روستای قائمشهر تخصیص یافت

یک میلیارد ریال اعتبار برای مرمت آسفالت راههای روستای قائمشهر تخصیص یافت

قائم شهر - خبرگزاری مهر: فرماندار قائم شهر از اختصاص اعتبار یک میلیارد و 310 میلیون ریالی برای جهت بهینه سازی و مرمت آسفالت راه اصلی روستا خبرداد و گفت: با توجه به ریزش و حادثه خیز بودن راه روستایی به غیر از این میزان اعتبار در سال جاری، از محل اعتبارات حوادثی بودجه ای به آن اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی شامگاه چهارشنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در دیدار مردمی و بررسی مشکلات روستای کرچنگ بخش مرکزی قائم شهر با اشاره به اجرای طرح هادی، اظهارداشت: با همکاری مردم روستا و عقب نشینی منازل خود با حمایت بنیاد مسکن برای اجرای طرح هادی اقدام می شود.

وی در مورد طرح تسطیح اراضی کشاورزی این روستا، افزود: در 30 هکتار از زمین های کشاورزی و زیر کشت برنج این روستا نقشه برداری با تخصیص اعتبار در اولویت کمیته برنامه ریزی سال جدید قرار می گیرد.  

در این نشست، مسائلی چون طرح هادی روستایی، مقاوم سازی ساختمانهای فرسوده، درخواست سند مالکیت، تسطیح اراضی کشاورزی 35 هکتار از زمینهای شالیزاری، خسارت برف در زمستان 92 به باغات مرکبات، فرسودگی سیم های تلفن روستا ، عدم وجود نانوایی در محل،  ضعف ولتاژ  برق ، مرمت و آسفالت برخی از معابر روستایی، طرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

دهستان کرچنگ دارای 80 خانوار و 350 نفر جمعیت می باشد که کار اصلی اهالی این روستا، کشاورزی و دامپروری است.

کد خبر 2272497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha