۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۵۲

وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدای بروجرد ادای احترام کرد

وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدای بروجرد ادای احترام کرد

بروجرد - خبرگزاری مهر: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به شهرستان بروجرد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان که برای افتتاح یک پروژه ورزشی، کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی بروجرد و بررسی مشکلات پروژه های ورزشی استان لرستان به این استان سفر کرده وارد شهرستان بروجرد شد.

وی در ابتدای حضور خود در شهرستان بروجرد در محل گلزار شهدای این شهرستان حاضر شد و با اهدای گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان تا ساعتی دیگر از پروژه های ورزشی شهرستان بروجرد بازدید و همچنین چمن مصنوعی این شهرستان را کلنگ زنی خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان در برنامه ای دو روزه با هیئت همراه به منظور دیدار و گفتگو با مسئولان ارشد اجرایی استان و بازدید از اماکن ورزشی و همچنین افتتاح تعدادی از طرحهای ورزشی به استان لرستان سفر کرده است.

گودرزی امروزه علاوه بر شهرستان بروجرد، به شهرستان دورود نیز سفر خواهد کرد و فردا عازم خرم آباد خواهد شد.

وی روز جمعه ضمن دیدار با مسئولان ارشد اجرایی استان از مجموعه ورزشی بزرگ شهرستان خرم آباد(دهکده المپیک) بازدید خواهد کرد.

کلنگ زنی سالن ورزشی ژیمناستیک، بازدید از مجموعه سوارکاری و سالن ژیمناستیک، بازدید از سالن شش هزار نفری و مجموعه های ورزشی در منطقه گلدشت غربی و گلدشت شرقی از دیگر برنامه های سفر وزیر در خرم آباد است.

کد خبر 2272816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha