۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۵۹

رضایی اعلام کرد:

حمایت از تشکیل اتحادیه بانوان کار آفرین در کرمانشاه

حمایت از تشکیل اتحادیه بانوان کار آفرین در کرمانشاه

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: از تشکیل یک اتحادیه برای کارآفرینان مخصوصا در حوزه بانوان کار آفرین به صورت ویژه حمایت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در نشست تجلیل، بررسی مشکلات و هم اندیشی بانوان کار آفرین کرمانشاهی که عصر امروز در استانداری کرمانشاه برگزارشد اظهار داشت: علاوه بر حمایت از حقوق کارگران که همیشه از آن سخن گفته می شود باید حمایت از تولید کننده را نیز در دستور کار داشته باشیم.

وی گفت: حمایت از صادر کننده نیز از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود تا کار آفرینان انگیزه بیشتری برای کار و تلاش داشته باشند.

وی ادامه داد: اعطاء تسهیلات نیز از کمک هایی است که می توان به کار آفرینان داشت اما باید به این موضوع توجه کرد که این بخش از کار به خود سوابق مالی کارآفرینان و پیشینه حساب آنها نیز بستگی دارد.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در صورتی که این مطالبه در میان کارآفرینان وجود داشته باشد که تحت پوشش یک اتحادیه در آیند تا بتوانند بهتر از این مشکلات و خواسته های خود را پیگیری کنند بنده نیز با تمام توان از آن حمایت خواهم کرد.

رضایی در پاسخ به خواست یکی از بانوان کار آفرین مبنی بر بهبود وضعیت بیمه درمانی کارآفرینان اظهار داشت: یکی از مشکلات کار آفرینان شاید همین موضوع باشد اما همانطور که می دانید قرار است در فاز دوم هدفمندی یارانه ها بخشی از درآمد حاصله برای دولت صرف بهبود وضعیت درمانی شود. ضمن اینکه مقرر شده است همه روستاییان و عشایر بیمه بازنشستگی شوند که خود این موضوع گام موثری در رفع مشکل کار آفرینان است.

وی در پایان از ادارات صنعت و معدن و میراث فرهنگی و صنایع دستی خواست تا در خصوص رفع مشکلات فرشبافان استان بیش از پیش توجه داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2273257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha