۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲

برنامه های هفته زمین پاک در البرز؛

برگزاری جشنواره یاران کوچک زمین در کرج/ محیط زیست البرز همایش "بازیافت" در پارک پردیسان برگزار می کند

برگزاری جشنواره یاران کوچک زمین در کرج/ محیط زیست البرز همایش "بازیافت" در پارک پردیسان برگزار می کند

کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز ضمن اعلام برنامه های هفته زمین پاک در استان از برگزاری همایش یازیافت با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در محل پارک پردیسان خبر داد.

حسین محمدی در گفتگو با مهر با اعلام برنامه های هفته زمین پاک در استان البرز که از دوم اردیبهشت آغاز می شود، گفت: برنامه های متعددی در این هفته که با شعار "اراده ملی برای زمین پاک" نامگذاری شده پیش بینی شده است که با همکاری چند ارگان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: مقرر شده تفاهم نامه مشترکی بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، سازمان آموزش و پرورش استان و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با هدف اجرای برنامه های فرهنگی- آموزشی در سال جاری به امضا برسد که می تواند گامی موثر در ترویج فرهنگ زیست محیبطی باشد.

محمدی پاکسازی نمادین جاده چالوس و جاده باغستان و برگزاری جشنواره یاران کوچک زمین در کرج را از دیگر برنامه های مهم برشمرد و گفت: همچنین با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران همایش بازیافت در محل پارک پردیسان تهران برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و با هدف اشاعه برنامه های زیست محیطی دولت یازدهم در استان البرز اعلام کرد.

به گفته محمدی برنامه های هفته زمین پاک در البرز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

کد خبر 2273580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha