۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰

اخبار کوتاه ورزشی/

رضا مشاطان قهرمان هفته دوم رقابت های شطرنج سریع استان قزوین شد

رضا مشاطان قهرمان هفته دوم رقابت های شطرنج سریع استان قزوین شد

قزوین- خبرگزاری مهر: رضا مشاطان با کسب 5.5 امتیاز به عنوان قهرمان هفته دوم رقابت های شطرنج سریع استان قزوین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عابدی، طیب وحدتی و شاهین جوانی، همگی با 4.5 امتیاز در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

مهدیس مهدوی هم به عنوان برتر کمتر از ۱۲ سال این مسابقه دست یافت.

هفته دوم این رقابت ها با حضور ۲۸ شطرنج باز مرد و زن و در شش دور به روش سوئیسی در مجموعه ورزشی غدیر شهر قزوین برگزار شد.

شکست تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین مقابل دانشگاه آزاد تهران

تیم های بدمینتون شهید رجایی قزوین و دانشگاه آزاد تهران  پنجشنبه شب در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین به دیدار هم رفتند که این دیدار در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود دانشگاه آزاد تهران پایان یافت.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در یک دیدار انفرادی و یک دیدار دو نفره "دوبل" به ترتیب با حساب دو بر صفر و دو بر یک مقابل حریف قدرتمند تهرانی خود به برتری رسید؛ اما در مقابل تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی نیز دو دیدار انفرادی این مسابقه را هر دو با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و در یک دیدار دو نفره این بازی هم دو بر صفر به برتری رسید تا در مجموع با نتیجه 3 بر2 پیروز این میدان باشد.

تیم شهید رجایی با وجود شکست در این دیدار همچنان در رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند و تیم دانشگاه آزاد نیز با این برد به صدرنشینی خود ادامه داد تا یک گام دیگر به قهرمانی در مسابقات این فصل نزدیک تر شود.

لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور با حضور هشت تیم پیگیری می شود.

شکست تیم  هندبال کاسپین قزوین مقابل تیم نیروی زمینی تهران

در دیداری حساس و تعیین کننده که پنجشنبه شب در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد، تیم هندبال کاسپین قزوین به مصاف تیم نیروی زمینی تهران رفت که این دیدار با نتیجه نزدیک 26 بر 25 مقابل نیروی زمینی تهران به پایان رسید.

تیم هندبال کاسپین قزوین با این شکست همچنان با تنها دو امتیاز در قعر جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند و نیروی زمینی تهران نیز توانست با این برد شیرین و دلچسب، بقای خود در رقابت های لیگ برتر را قطعی کند ، در حالی که تیم هندبال کاسپین قزوین فقط روی کاغذ شانس ماندن در لیگ برتر هندبال را دارد.

رقابت های لیگ دسته برتر هندبال باشگاه های کشور با حضور 10 تیم پیگیری می شود.

برگزاری اردوهای تیم ملی ژیمیناستیک در الوند

جعفردرویش زاده،رئیس فدراسیون ژیمیناستیک کشور روز جمعه از هیئت ژیمیناستیک قزوین بازدید کرد.

درویش زاده در این بازدید گفت:  قزوین به خاطر نزدیکی به تهران و داشتن یک سالن بسیار مجهز در شهرستان البرز یکی از بهترین مناطق کشور برای برپایی اردوهای تیم ملی ژیمناستیک است لذا قصد داریم اردوی تیم ملی را در شهر الوند قزوین برگزار کنیم.

وی افزود: رشد ژیمناستیک می تواند به پیشرفت سایر رشته ها نیز کمک کند و باید با یک شیب ملایم پرداختن به آن را در آموزش تمام ورزش ها اجباری کرد.

درویش زاده بیان کرد: با حمایت های مسوولان ورزش قزوین و دیگر نهادهای این استان، ژیمناستیک توسعه خوبی در شهرهای قزوین داشته است.

پیروزی تیم فوتسال شهید فرجی قزوین مقابل گسترش بروجرد

در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور تیم های شهید فرجی قزوین و گسترش بروجرد در سالن یادگار امام الوند با هم دیدار کردند.

این دیدار پرگل با حساب 6 بر 2 به سود تیم شهید فرجی قزوین پایان یافت  تا شهید فرجی با کسب دومین پیروزی خود در صدر جدول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور قرار گیرد.

رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با حضور 14 تیم در دو گروه هفت تیمی پیگیری می شود.

کد خبر 2273724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha