۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۲۵

سرمربی سیاه جامگان پس از شکست:

عسگری در این ناکامی سهیم است/ تماشاگران در شعار دادن عجله کردند!

عسگری در این ناکامی سهیم است/ تماشاگران در شعار دادن عجله کردند!

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با تاکید بر اینکه ما در جنگ بیرون از زمین به پیکان باختیم، گفت: مسئولیت این شکست با من است اما بخشی از آن به عسگری و داور بازی برمی گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری پس از شکست 3 بر یک عصر امروز شنبه تیمش مقابل پیکان در خصوص بازی و حواشی آن در جمع خبرنگاران گفت: من متاسفم و از هواداران و تماشاگران تیم به دلیل انکه نتوانستیم مقابل پیکان به نتیجه دلخواه خود برسیم عذرخواهی می کنم. متاسفانه بازیکنانم خیلی کم تجربه بودند و روی کم تجربگی آنها بازی را واگذار کردیم.

وی در همین خصوص افزود: به هر حال فوتبال همین است و متاسفانه امروز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. در حالی که هواداران استقبال خوب و پرشوری را از این بازی کرده بودند نتوانستیم آنها را راضی به خانه‌هایشان فرستاده و از صعود بازماندیم.

سرمربی سیاه جامگان تاکید کرد:  مسئولیت این شکست با من است اما بخشی از آن متوجه عسگری و داور مسابقه است وقتی آقای عسگری در رسانه ها مصاحبه کرده و اعلام می کند که در بازی رفت یک پنالتی به ضرر پیکان گرفته نشد این می شود که بازی تحت شرایط اشتباهات داوری قرار می گیرد.

وی افزود: البرز حاجی پور داور این دیدار یک داور با تجربه است اما امروز در شرایط و آمادگی کامل برای قضاوت این دیدار نداشت در واقع ما جنگ بیرون از زمین فوتبال را باختیم و در مورد اشتباهات داوری نیز باید بگویم که تا به امروز بیش از حد خویشتنداری کرده ایم.

مهاجری در خصوص شعار بی غیرت هواداران نسبت به بازیکنان تیمش گفت: متاسفانه برخی از تماشاگران ما در دادن این شعار ها خیلی عجله کردند و در حالی که می توانستند با حمایت های خود باعث شوند تا ما گل‌های خورده را جبران کنیم این اتفاق نیفتاد و آنها به ما فرصت کمی دادند. من از همه بازیکنانم که در این دیدار با تلاش و غیرت مثال زدنی به میدان رفتند تشکر می کنم و باز هم تاکید می کنم که به کم تجربگی بازیکنانمان باختیم.

کد خبر 2274042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha