۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶

حسینی:

طرح برون سپاري سيستم تعليم و تربيت خراسان رضوی اجرا می شود

طرح برون سپاري سيستم تعليم و تربيت خراسان رضوی اجرا می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: مديركل آموزش و پرورش خراسان رضوي از اجراي طرح برون سپاري و برون سازماني در سيستم تعليم و تربيت اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسيني صبح یکشنبه در جلسه شوراي معاونين، مشاوران و روساي ادارات نواحي مشهد اظهارکرد:اين طرح در راستاي تحقق مفهوم واقعي مشاركت در آموزش و پرورش انجام مي شود.

وي در خصوص مشاركت در حوزه دانش آموزان تصريح كرد: تقويت سامانه تشكلهاي دانش آموزي در اين رابطه در راس امور و قله رفيع اين مشاركت افتتاح مجلس دانش آموزي و پرورش روحيه مسووليت پذيري آنان با نگاهي به آينده اي روشن و پر اميد است.

وي راه اندازي پارلمان مجازي معلمان استان را از سطوح مشاركت در حوزه معلمان دانست و اظهار داشت: اجلاس نمايندگان معلمان استان و افتتاح پارلمان واقعي معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور وزير آموزش و پرورش نقطه عطفي در خصوص تكريم معلم و حضور فعال آنان است.

به گفته مديركل آموزش و پرورش خراسان رضوي، مشاركت خيرين مدرسه ساز و مدرسه يار از سطوح مشاركت در حوزه اوليا و دانش آموزان است كه بيش از پيش مورد پيگيري قرار گرفته است.

حسيني مشاركت در حوزه پيشكسوتان را يادآورشد و افزود: در اين رابطه از تمام ظرفيتهاي موجود استفاده و بهره گيري از سرمايه اجتماعي ودانش ضمني جمعيت ارزشمند پيشكسوتان مورد نظر است.

وي با تاكيد بر فعال سازي نظام پيشنهادات با مجوز مشاركت جويي همكاران و بهره گيري از نظرات آنان ابراز داشت: بدين گونه امكان بهره گيري از توان فكري 90 هزار معلم و پرسنل آموزش و پرورش استان در قالب مشخص پيشنهادات صورت مي پذيرد.

اين مقام مسوول با توجه به اهميت موضوع نامگذاري سال و تشكيل كميته اي جهت تحقق شعار رهبري معظم انقلاب،از راه اندازي سه كارگروه پيرامون اين مهم خبر داد و گفت: توليد اطلاعات،جمع بندي اطلاعات و عملياتي نمودن طرحها و فعاليتها از بخشهاي مهم اين كارگروه هاست.

حسيني در بخش ديگري از سخنانش پيرامون تجليل معلمان در هفته بزرگداشت مقام آنان سخن گفت و تصريح كرد: تجليل از معلمان مولف، برنامه‌ريزي محوري در مدرسه، تدريس مديران ارشد در كلاسهاي درس، انجام سپاس معلم توسط دانش آموزان، برنامه ريزي كيفي مراسم بزرگداشت شهيد مطهري در شهرستان فريمان همچنين برنامه هاي تلويزيوني به مدت هفت شب و ساخت كليپ از برنامه هاي شاخص اين هفته خواهد بود.

کد خبر 2274190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha