۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۹

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا از امروز در مشهد آغاز می‌شود

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا از امروز در مشهد آغاز می‌شود

مشهد – خبرگزاری مهر: افتتاحیه مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا که از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود، عصر امروز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا از روز یکم تا پنجم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی ایران و در مشهد برگزار می‌شود.

 تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات برای کسب جام قهرمانی آسیا، سهمیه بازی‌های پاراآسیایی اینچئون 2014 و مسابقات جهانی والیبال نشسته 2014 لهستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تعداد تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات پس از انصراف سریلانکا چهار تیم است.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم‌های ایران، چین، مغولستان و ژاپن از روز یکم اردیبهشت ماه به صورت رفت و برگشتی در سالن مجموعه ورزشی سجاد مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این رقابت‌ها از ساعت 16 یکشنبه با رژه 9 تیم شرکت کننده و همچنین اجرای مراسمی ویژه آغاز می‌شود.

همچنین رقابت‌های والیبال قهرمانی زنان آسیا هم در فضایی کاملا اختصاصی ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر یکشنبه با حضور رئیس سازمان والیبال پارا آسیایی و اقیانوسیه به همراه دیگر اعضا این سازمان، دبیرکل کمیته پارا المپیک ایران، دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان کشور و چند تن از مقامات استانی در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز خواهد شد.

مسابقات قهرمانی والیبال نشسته آسیا را دو تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) ایران و تیم ملی روسیه با برگزاری مسابقه‌ای نمادین آغاز خواهند کرد.

کد خبر 2274659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha