۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸

عباسیان امین:

آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی آستانه اشرفیه

آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی آستانه اشرفیه

آستانه اشرفیه – خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی آستانه اشرفیه در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عباسیان امین پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آستانه اشرفیه افزود: در سال جاری پروژه های زیر ساختی مهمی در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه اجرایی خواهد شد.

وی اظهارداشت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی آستانه اشرفیه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان در سال جاری آغاز می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان تاکید کرد: ظرفیت این تصفیه خانه 160 متر مکعب در روز می باشد که با بهره برداری از آن آب خروجی می تواند مورد استفاده کشاورزی نیز قرار بگیرد.

وی بیان داشت: دیگر پروژه مهم این شهرک افزایش قدرت برق به میزان هفت مگا وات با نصب فیدر اختصاصی در شهرک است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

عباسیان امین افزود: هزینه اجرای این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی تاکید کرد: پروژه های ترمیم روکش آسفالت شهرک، توسعه فضای سبزو اجرای شبکه فاضلاب در فاز توسعه و جدول گذاری از دیگر پروژه های در حال اجرا در این شهرک است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان تصریح کرد: در حال حاضر شهرک صنعتی آستانه 33 واحد در زمینه صنایع غذایی و بسته بندی، فلزی، نساجی و کانی غیر فلزی فعالیت می کنند و 397 نفر در این واحد های صنعتی مشغول به کار هستند.

وی همچنین با بیان اینکه شهرک های صنعتی در خلق درآمد و ایجاد اشتغال نقش مهمی در استان دارند، بیان داشت: گیلان مزیت های اقتصادی فراوانی دارد که یکی از مهمترین این مزیت ها، وجود شهرک ها و نواحی صنعتی است.

عباسیان امین یادآورشد: خوشبختانه فعالیت های انجام گرفته طی چند سال اخیر در شهرک های صنعتی استان برای سرمایه گذاری صنعتی و ایجاد اشتغال موثر بوده است.

کد خبر 2275246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha