۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۳۱

نجفی خبر داد:

5500 خانوار در قزوین از نعمت گاز بهره مند می شوند

5500 خانوار در قزوین از نعمت گاز بهره مند می شوند

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، از برنامه ریزی برای بهره برداری از گازرسانی به 30 روستا در سال جاری خبر داد و گفت: پنج هزارو 500 خانوار در قزوین از نعمت گاز بهره مند می شوند.

فتحعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برای گازرسانی به 30 روستا در سال 93 بیش از 23 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در سال 92 نیز تعداد 28 روستا نیز به خطوط سراسری گاز کشور متصل شدند.

این مسئول با اشاره به بهره مندی 261 روستا از گاز طبیعی در سطح استان افزود: برای گازرسانی به 28 روستا در سال گذشته بیش از 18 میلیارد ریال هزینه شده است که با گازرسانی به این روستاها تعداد سه هزارو 300 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی در خصوص برنامه های گازرسانی به روستاها در سال 93 اظهارداشت: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به 49 روستا با متوسط پیشرفت فیزیکی 70 درصد در سطح استان در حال انجام است و در تلاش هستیم ، تعداد 30 روستا با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان در سال 93 به بهره برداری برسند که با بهره برداری از آنها پنج هزارو 500 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

نجفی با تأکید بر بالاتر بودن میانگین روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان نسبت به میانگین کشوری گفت: در حال حاضر میانگین روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان 67 درصد است در حالی که این میانگین در سطح کشور 62 درصد است که این امر نشان دهنده بالاتر بودن میانگین گازرسانی به روستاهای استان نسبت به سطح کشور است.

کد خبر 2275305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha