۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۰۱

کفایی:

12 هزار قلم کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

12 هزار قلم کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند – خبرگزاری مهر: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از کشف و ضبط 12 هزار و 190 قلم کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، راضیه کفایی ظهر دوشنبه در کمیسون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهارکرد: طی سال گذشته 225 مورد گشت مشترک در زمینه مبارزه با قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی و مکمل هار دارویی در سطح استان انجام شده است.

وی بیان داشت: مجموع کشفیات قاچاق 12 هزار و 190 قلم کالای آرایشی و بهداشتی بوده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با شاره به تشکیل 30 پرونده برای متخلفین گفت: 20 مورد از این پرونده ها منتج به حکم قضایی شده است.

کفایی از معدم سازی یک هزار و 957 قلم کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق در استان طی سال گذشته خبر داد و بیان کرد: طی سال گذشته 14 جلسه با 22 مصوبه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا در... برگزار شده است.

 تشکیل 565 پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت پنج شعبه تعزیرات حکومتی در سطح استان اظهارکرد: از این تعداد چهار شعبه گلوگاهی و یک شعبه در مرکز استان است.

علی محدثی نژاد از تشکیل 565 پرونده قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد 523 پرونده رسیدگی شده است.

وی عنوان کرد: پرونده های خراسان جنوبی 4.6 درصد حجم پرونده های تعزیرات حکومتی در کشور تشکیل می دهد.

محدثی نژاد میزان محکومیت متخلفین را 195 میلیارد و 921 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: جرایم که در این استان رسیدگی می شود بعضا مربوط متخلفینی بوده که مبدا صادرات در استانهای دیگر بوده و و از معبر خراسان جنوبی عبور می کرده اند که جرم آنها شناسایی شده است.

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی میزان وصولی پرونده های قاچاق استان را نیز یک میلیارد و 144 میلیون تومان اعلام کرد.

کد خبر 2275507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha