۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳

احمدی با مهر مطرح کرد؛

تیراندازان قزوینی در مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه شرکت می کنند

تیراندازان قزوینی در مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه شرکت می کنند

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین گفت: 10 نفر از تیراندازان قزوینی در مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه کشور شرکت می کنند.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: این رقابتها به صورت آزاد و با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در بخش مردان و زنان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

وی افزود:مسابقات آزاد تیراندازی مردان امروز پنجشنبه چهارم اردیبهشت و بانوان فردا جمعه پنجم اردیبهشت‌ ماه درکمپ فدراسیون تیراندازی با حضور 10 تیرانداز قزوینی برگزار می شود.

این مسئول بیان کرد: دینا فرزادخواه در رشته تفنگ، راضیه برخورداری و سمیه برخورداری در رشته تپانچه در رده سنی بزرگسال تیراندازان قزوینی هستند که در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

احمدی تصریح کرد: همچنین در رده جوانان پرهام فرزادخواه، وحید قدیری و علیرضا حیاتی در رشته تفنگ و مرتضی علی محمدی، ابراهیم برخورداری، ابوالفضل کلهر و حامد حاجی علیزاده در رشته تپانچه در این مسابقات شرکت می کنند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین گفت: در این مسابقات که در شش مرحله برگزار می شود هشت نفر انتخاب شده و به مسابقاتی که در فصل زمستان برگزار خواهد شد راه پیدا می کنند.

این مسئول یادآورشد: با توجه به اینکه هزینه ایاب و ذهاب تیراندازان برعهده خود ورزشکاران است، هیئت تیراندازی استان به کسانی که بتوانند در این دوره از مسابقات رکورد قابل توجهی را کسب کنند هزینه های ایاب و ذهاب را پرداخت خواهد کرد.

وی اظهارداشت: به منظور آمادگی ورزشکاران هیئت تیراندازی استان اقدام به برگزاری دوره آمادگی درون اردویی برای 10 تیرانداز قزوینی کرده است تا با شرایط مناسبی در رقابتها حاضر شوند.

احمدی تصریح کرد: در گروه سنی جوانان و بزرگسالان در هر دو رشته تفنگ و تپانچه به نفرات برتر این رقابت‌ها جوایزی به رسم یادبود از سوی روابط عمومی هیئت اهداء خواهد شد.

کد خبر 2277393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha