۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۰۸

فرزانه:

تبدیل باغات منجر به تولید نمی شود

تبدیل باغات منجر به تولید نمی شود

محمودآباد - خبرگزاری مهر: فرماندار محمودآباد با انتقاد از تغییر کاربری اراضی گفت: با تبدیل اراضی و باغات به ویلا به تولید نمی رسیم و زباله هدیه می گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه بعد از ظهر یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان بیان داشت: با تبدیل مزارع و اراضی علاوه بر ازدست دادن زمین، فرهنگ ما نیز در معرض خطر قرار می گیرد.

وی با انتقاد از اعطای مجوز ساخت توسط دهیاران گفت: دهیاران به وظایف و ضبوط شناخت کافی ندارند و این امر از مشکلات این حوزه است که باید بخشداران رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه سیاست من بومی گرایی است، گفت: مسکن مهر باید در اختیار شهروندان باشد نه افراد غیربومی.

فرماندار محمودآباد، جمع آوری زباله درتابستان و ساماندهی کارگران فصلی را  از مشکلات شهرستان ذکر  کرد و افزود:  به ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران بیشترپرداخته شود.

فرزانه با اشاره به سال اقتصاد وفرهنگ گفت: اقتصادمقاومتی باید با کمک مردم پیش برود و برای تحقق شعار سالجاری باید برنامه ریزی کرد.

 وی با بیان اینکه بدهی سیاسی ندارم و از همه در چارچوب دولت تدبیر و امید کار می خواهم به عقب ماندگی شهرستان اشاره و اضافه کرد:  محمودآباد با30 کیلومتر نوار ساحلی دارای پتانسیل بالایی است و از مشکل آب درپایین دست و بخصوص سرخرود رنج می بریم.

کد خبر 2279580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha