۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷

رونمایی از کتاب دوجلدی مجموعه مقالات همزمان با جشنواره ملی فرهنگی وهنری خلیج فارس

رونمایی از کتاب دوجلدی مجموعه مقالات همزمان با جشنواره ملی فرهنگی وهنری خلیج فارس

بندرعباس - خبرگزاری مهر: دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس و رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان از رونمایی مجموعه مقالات دهمین همایش علمی و پژوهشی خلیج فارس در قالب کتاب دوجلدی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک ارسیا صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع 689 مقاله ارایه شده 52 مقاله برترین شناخته شده که در قالب دو کتاب ارایه می شود.

وی اظهارداشت: این همایش با هدف پاسداشت نام و بیان مزیت های راهبردی اقتصادی و فرهنگی خلیج فارس با حضور دکتر علی وطنی معاون پژوهشی و فناوری و دکتر امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار و همچنین مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، دکتر حسینیان رئیس جهاد دانشگاهی و نسرین معظمی از اساتید دانشگاه در این حوزه سخنرانی خواهند کرد.

ارسیا ادامه داد: رویکرد این همایش ملی، علمی و پژوهشی در حوزه خلیج فارس می باشد و روزهای 9 و 10 اردیبهشت سال با حضور مقام های کشوری و پژوهشگران برجسته این حوزه برگزار می شود.

دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس بیان کرد: پس از آیین افتتاحیه این مراسم پنل های تخصصی در پنج محور مقالات ارایه می شود.

ارسیا اضافه کرد: فرهنگ هنر و معماری خلیج فارس ، گردشگری خلیج فارس،ابعاد حقوق سیاسی و اجتماعی خلیج فارس ، تاریخ و باستان شناسی خلیج فارس و جغرافیا و محیط زیست از پنج محور مقالات خواهد بود.

وی گفت: این همایش در سالن همایش های شرکت نفت در شهرک مروارید بندرعباس ساعت 9صبح سه شنبه 9 اردیبهشت برگزار می شود.

دهمين همايش ملی علمي- پژوهشی خليج فارس به منظور تحقق اهداف فرهنگي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شناساندن و شناسايي بيش از پيش نام و مزيت‌هاي فرهنگي و اجتماعي خليج فارس و نيز افزايش روح همكاري جمعي، كشف و شكوفاسازي خلاقيت دانشجويي، توسط مركز گردشگري علمي- فرهنگي دانشجويان ايران وابسته به جهاد دانشگاهي در سالن همایش های شهرک مرواید آغاز شد.

 

 

کد خبر 2280716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha