۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۲۹

جعفری در گفتگو با مهر:

شکایت از باشگاه پیکان را به فدراسیون داده ایم

شکایت از باشگاه پیکان را به فدراسیون داده ایم

شیراز – خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: شکایت رسمی خود از باشگاه پیکان در خصوص استفاده از کارت پایان خدمت جعلی یکی از بازیکنان پیکان را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده ایم.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه داشتن کارت پایان خدمت جعلی بازیکن تیم پیکان را پیگیری می کنیم افزود: شکایت رسمی خود را به فدراسیون اعلام کرده ایم و تنها امیدوارم که مصلحت اندیشی در این خصوص نشود.

وی تاکید کرد: باید دید که پیگیری و تحقیق مسئولین در خصوص جعلی بودن کارت پایان خدمت فردی که تنها گل بازی فجر و پیکان را زده به چه نتیجه ای می رسید اما امیدوارم که مسئولین فدراسیون با این موضوع به سادگی برخورد نکنند.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به شایعاتی در مورد کمک آیت الهی به تیم فجر، گفت: "آیت الهی" درگیر مسائل فدراسیون است که وقتی برای توجه به تیم فجر پیدا نمی کند.

جعفری افزود: اینگونه سخنان شایعاتی است که می خواهند تخلف را از دید دیگران پنهان کنند.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: رئیس هیئت مدیره باید در این خصوص جلسه ای برگزار کند که تاکنون زمان جلسه اعلام نشده است.

چندی پیش نامه قرمز رنگی به فدراسیون فوتبال ارسال شد که طی آن عنوان شده بود کارت پایان خدمت یکی از بازیکنان پیکان و چند بازیکن فولاد خوزستان جعلی است.

کد خبر 2283969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha