۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۵۸

دو کتاب شعر تازه سید احمد حسینی راهی بازار نشر می شود

دو کتاب شعر تازه سید احمد حسینی راهی بازار نشر می شود

سید احمد حسینی از آمادگی دو کتاب شعر جدید با عناوین «از امیرآباد تا امین‌آباد» و «فوکوس» و قالب غزل برای چاپ و عرضه به بازار نشر خبر داد.

سید احمد حسینی شاعر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آثار جدید خود گفت: در حال حاضر دو کتاب شعر جدید دارم که قرار است به چاپ برسند. این دو کتاب به نمایشگاه کتاب نرسیدند ولی طی ماه‌های آتی منتشر خواهند شد. یکی از این کتاب‌ها، «از امیرآباد تا امین‌آباد» نام دارد که مجموعه غزل‌متن است و توسط انتشارات نیماژ تا یک ماه دیگر چاپ خواهد شد.

وی افزود: کتاب دیگر، یک مجموعه شعر و عکس است که شعر شاعران غزل‌سرا را شامل می‌شود. غزل من هم در کنار 16 شاعر دیگر در این کتاب به چاپ خواهد رسید و ویژگی غزل‌های این کتاب، متفاوت بودنشان است یعنی این مجموعه شعر و عکس که «فوکوس» نام دارد، آثار شاعران غزلسرایی را شامل می‌شود که غزلیات متفاوتی دارند. این کتاب هم تا چندی دیگر توسط نشر نیماژ منتشر خواهد شد.

این شاعر در ادامه گفت: علاوه بر این دو کتاب، کارهای پیشین‌ام هم تجدید چاپ شده‌اند. یکی از آن‌ها مجموعه شعر «طهران، خیابان جمهوری» بود که در سال 89 توسط موسسه انتشاراتی رسانه اردیبهشت به چاپ رسید و به تازگی به چاپ دوم رسیده است. نشر نیماژ هم به تازگی چاپ ششم مجموعه غزل‌متن «سارائیسم» را راهی بازار نشر کرد. مجموعه غزل‌متن دیگرم با نام «چسبی به نام زخم» هم همین روزها به چاپ پنجم رسید.

حسینی گفت: دو کتاب جدید هم داشتم که در ایام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به چاپ دوم رسیدند. این دو کتاب که غزل‌متن بودند به ترتیب «چقدر قیافه شما برایم آشنا نیست» و «از توریسم تا تروریسم» نام دارند. کتاب «غزل روزگار ما» شامل گزیده غزلیات 20 سال اخیر شاعران غزلسرا و گزیده رباعی «سه به علاوه یک» هم اخیرا به ترتیب به چاپ چهارم و دوم رسیدند.

 

کد خبر 2290586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha