۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۱۹

قلعه نویی سرمربی آبی‌ها می ماند؛

اولویت افشارزاده در استقلال اعلام شد/ بررسی گزینه‌های حضور در استقلال

اولویت افشارزاده در استقلال اعلام شد/ بررسی گزینه‌های حضور در استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال که روز شنبه با رای اعضای هیات مدیره انتخاب شد، اولویت کاری خود را تعیین میزان بدهی ها و درآمدهای این باشگاه عنوان کرد. بهرام افشارزاده همچنین قصد دارد افرادی را برای زیر مجموعه خود انتخاب کند که بتوانند امور باشگاه را پیگیری کنند و باری از روی دوش این باشگاه پرطرفدار بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده که سابقه چندین دوره دبیرکلی کمیته ملی المپیک و ریاست فدراسیون وزنه برداری را دارد، روز شنبه از سوی اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد تا به عنوان جانشین علی فتح الله زاده فعالیت هایش را از روز یکشنبه در این باشگاه آغاز کند.

افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اولویت هایش برای باشگاه گفت: ابتدا باید با اعضای هیات مدیره نشستی را برگزار کنیم تا میزان بدهی ها و طلبکاران باشگاه مشخص شود. ضمن اینکه باید بررسی‌های دیگر در بخش های مختلف باشگاه هم انجام دهیم تا در جریان کلیات باشگاه استقلال قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه کار سختی را در پیش دارد خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با مشورت پیشکسوتان و افراد صاحب نظر بهترین انتخاب ها را برای باشگاه داشته باشیم تا بتوانیم در فصل پیش رو شرایط مطلوبی را برای استقلال رقم بزنیم. در حال بررسی شرایط گزینه های مختلف برای بخش های مختلف اجرایی باشگاه هستیم که باید طی روزهای آینده وضعیت برخی سمت ها مشخص شود.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با بیان اینکه امیر قلعه نویی گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده است در مورد جذب بازیکنان و حفظ بازیکنان فعلی نیز گفت: باید با هیات مدیره جلسات متعددی را برگزار کنیم و به شرایط را برای اعمال مسائل فنی فراهم کنیم. در این زمینه امیر قلعه نویی صاحب نظر است و بزودی در نشستی با ایشان شرایط را بررسی خواهیم کرد.

افشارزاده در مورد وضعیت مالی باشگاه استقلال نیز گفت: قطعا بدون پول نمی شود در باشگاهی مثل استقلال کار کرد. باید با هیات مدیره در این مورد صحبت کنیم و شرایط جذب کمک های مالی از سوی اسپانسرها را بررسی کنیم. قطعا اگر هزینه ها تامین نشود نمی توانیم کاری را از پیش ببریم.

کد خبر 2293071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha