۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸

طهماسبی:

روابط عمومی ها برای تحقق شعار سال به مدیران ادارات کمک کنند

روابط عمومی ها برای تحقق شعار سال به مدیران ادارات کمک کنند

شیراز – خبرگزاری مهر: معاون عمرانی فرماندار شهرستان شیرازاز مسئولان روابط عمومی ادارات خواست در جهت محق شدن نامگذاری سال اقتصاد فرهنگ با عزم ملی ومدیرت جهادی ،به مدیران ادارات کمک کنند تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود طهماسبی پیش از ظهر شنبه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات استان بیان کرد: امروزه مسئولان روابط عمومی در ادارات نقش کلیدی در خصوص اطلاع رسانی و تحقق سیاستهای ادارات ایفا می کنند از این رو وظیفه دارند در خصوص محقق شدن این شعار تلاش جدی  داشته باشند.

به عقیده وی  مسئولان روابط عمومی ها نه تنها گوش شنوا در ادارات هستند بلکه می توانند با استفاده  از نظرات وپیشنهادات در جهت پیشبرد آن سازمان گام برداند.
در ادامه مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس درادامه نیزگفت: مسئولان روابط عمومی های ادارات موتور متحرک ادارات هستند.

حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده اضافه کرد: مسئولان روابط عمومی  باید در ادارات  در جهت رضای خداوند گام بردارند تا از  تعریف وتشویق مدیران ادارات بی نیاز شوند.

وی یادآور شد: متاسفانه در برخی ادارات مشاهده می شود که مراجعه کنندگان با عصابنیت آن اداره را ترک می کنند که در جهت کاهش این معضل رسالت مسئولان روابط عمومی ادارات رامی طلبد ایفای نقش داشته باشند.

در پایان مراسم رئیس انجمن روابط عمومی فارس ضمن اشاره به قدمت 50 ساله نام روابط عمومی در کشور نیز گفت: با توجه به رشد و حرکت مطلوب و نهادینه شدن این مسئولیت در ادارات، ولی هنوز با چلش هایی روبرو هستیم.

مسعود عطایی  کمبود اعتبارات و عدم پویایی در بین برخی از مسئولان روابط عمومی را مهمترین دلیل در ایجاد نگرش های منفی به مسئولیت روابط عمومی دانست.

وی از مسئولان روابط عمومی خواست با تلاش و خلقیت به گونه ای رفتار کنند که ذهنیت های  ایجاد شده را در بین مسئولان دور کنند.

عطایی یادآورشد: در برخی از ادارات ذهنیت براین است که روابط عمومی باید در خدمت مدیر باشد در حالی که روابط عمومی در خدمت یک مجموعه است.

در پایان مراسم از مسئولان روابط عمومی های سازمان ها تقدیر بعمل آمد.

 

کد خبر 2297736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha