۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۰

جعفری:

روابط‌عمومی‌ها در جایگاه واقعی خود قرار ندارند

روابط‌عمومی‌ها در جایگاه واقعی خود قرار ندارند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: روابط‌عمومی‌ها اکنون در جایگاه واقعی خود قرار ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم جعفری ظهر یکشنبه در همایش تخصصی روابط عمومی‌های استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی‌ها چشم و چراغ نهاد خود هستند و سازمان‌ها بدون روابط عمومی پویا هویتی نخواهند داشت چرا که امروزه ارتباط درون و میان سازمانی برعهده این بخش است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای قرار گرفتن روابط عمومی‌ها در جایگاه واقعی خود، افزود: متاسفانه روابط عمومی‌ها اکنون در جایگاه خود قرار ندارند و این یک حقیقت تلخ است،

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: هر چه مدیر یک دستگاه  اهمیت بیشتری برای روابط عمومی سازمان خود قائل شود شان و منزلت روابط عمومی مدیران و کارشناسان آن سازمان بالاتر خواهد رفت.

جعفری در ادامه به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و ادامه داد: گردهمایی امروز بدون تبلیغات محیطی و تنها با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین روابط عمومی برگزار شده است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها در ارتباط با یکدیگر همچنان ناهماهنگ عمل می‌کنند و بناشده روابط عمومی استانداری به عنوان یک روابط عمومی مرجع تبدیل شود.

سایت شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر رونمایی شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر تاکید کرد: برای جمع آوری راه های ارتباطی روابط عمومی ها دچار مشکل هستیم و بعد از گذشت یک ماه برخی روابط عمومی‌ها هنوز همکاری خوبی را در این زمینه نداشته اند.

وی ضمن اشاره به سایت شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: با رونمایی از این خواهان انسجام در بین روابط عمومی‌ها، ارائه اطلاعات و مقالات تخصصی در این خصوص هستیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از سایت شورای روابط عمومی استان بوشهر توسط استاندار رونمایی شد.

کد خبر 2298881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha