۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۳۷

یزاف:

روابط‌عمومی‌ها نباید به دوران دیوار نویسی عقب‌نشینی کنند/ لزوم حرفه‌ای شدن روابط عمومی‌ها

روابط‌عمومی‌ها نباید به دوران دیوار نویسی عقب‌نشینی کنند/ لزوم حرفه‌ای شدن روابط عمومی‌ها

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاد دانشگاه‌های بوشهر گفت: روابط‌عمومی‌ها نباید به دوران دیوار نویسی عقب‌نشینی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یزاف بعدازظهر دوشنبه در کارگاه تخصصی روابط عمومی‌های استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش بسیار مهمی در ترسیم اهداف و برنامه‌های هر سازمان دارند و باید به عنوان یک پل ارتباطی بین مسئولان و مردم فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها باید در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و طرح‌های سازمان خود تلاش زیادی داشت باشند، افزود: روابط‌عمومی‌ها باید در بخش‌های مختلف دولت فعال شوند و ارتباط دو سویه بین مردم و سازمان را استحکام بخشند.

استاد رشته روابط عمومی در دانشگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید نوآور و علمی و اثرگذار باشند، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید دارای طرح و برنامه باشند و در مواقع مختلف بتوانند رویدادها را کنترل کنند.

یزاف با اشاره به مقابله همه سازمان‌ها با بحران‌های مختلف، ادامه داد: هر گونه توسعه با بحران همراه است و روابط عمومی‌ها باید بتوانند در مواقع بحران به سازمان در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کنند.

وی به نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها در ارتقای فرهنگی، اطلاع‌رسانی و بیداری افکار عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنند.

کد خبر 2299718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha