۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۲

زرودی:

سیلاب به 50 هکتار از شالیزارهای 10 روستای ساری خسارت زد

سیلاب به 50 هکتار از شالیزارهای 10 روستای ساری خسارت زد

ساری - خبرگزاری مهر: سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: بارندگی و سیلاب پنجشنبه گذشته در مجموع به 50 هکتار از اراضی شالیزاری و 10 روستای کیاسر مرکز استان مازندران خسارت وارد کرده است.

رستم زرودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حوزه آمل و کیاسر دچار سیلاب بودیم گفت: در بخش چهاردانگه ساری علاوه بر آبگرفتگی زمینهای حاشیه رودخانه، سردهنه های کشاورزی نیز دچار خسارت شد و دهنه پل ها نیز مسدود شده بود.

وی بیان داشت: این حادثه که در دو حوزه سپید رود و تجن رخ داده بودف سبب قطع راه ارتباطی دو روستا شده بود که در همان روز پنجشنبه نسبت به بازگشایی آن اقدام شده است.

به گفته زرودی همچنین این حادثه به مزارع 10 روستای حوزه سپید رود خسارت وارد کرده است که کارشناسان بخش کشاورزی در حال برآورد هستند.

زرودی بیان داشت: در بخش چهاردانگه کیاسر 10 روستا متاثر از سیل شدند که از همان لحظه بروز حادثه نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند.

سرپرست مدیریت بحران مازندران یادآور شد: در این حادثه در مجموع 10 راس گوسفند در روستای چهار رودبار تلف شدند و در حوزه آبریز تجن نیز 36 روستا متاثر از سیل شدند که به بندها و سردهنه های کشاورزی آسیب وارد شد که با کمک کشاورزان مرمت آن آغاز شده است.

کد خبر 2302367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha