۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸

زاهدپور:

فعالیت های عمرانی شهر آوج تسریع می شود

فعالیت های عمرانی شهر آوج تسریع می شود

آوج- خبرگزاری مهر: مديركل دفتر امور شهري استانداري قزوین گفت: با احداث میدان ورودی، تکمیل سالنهای ورزشی و آسفالت جاده های روستایی توسعه و عمران و آبادنی شهر آوج تسریع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسائل و مشكلات بخش مركزي آوج ظهر یکشنبه با حضور ايرج زاهدپور مديركل دفتر امور شهري استانداري، کریم حبیبی انبوهی مديركل دفتر امور روستايي و، پیمان پرمرادی مديركل دفتر فني استانداري قزوین و جمعی از مسئولان استان بررسی شد.

ایرج زاهدپور در این جلسه اظهارداشت: توسعه مصلاي شهرآوج نيازمند مساعدت مسئولان است و اگر  راه و شهرسازي ساختمان اداري خود را براي ساخت مصلي اختصاص دهد شهرداري نیز زمين معوضی براي ساخت اداره به اداره راه و شهرسازي واگذار می کند.

وي افزود: با توجه به توافق صورت گرفته زمين جهت ساخت تصفيه خانه فاضلاب شهري تملك شده كه لازم است اداره آبفاي شهری نسبت به ساخت فاضلاب شهري آوج اقدام سریعتری کند.

مديركل دفتر امورشهري و شوراهاي  استانداري از درخواست شهرداري براي احداث نيروگاه مولد مقياس كوچك به ظرفيت 10 مگاوات ( CHP ) براي ايجاد درآمد پايدار خبر داد و افزود: ساخت سرويس هاي بهداشتي امامزاده محمد طاهر(ع) و درخواست اعتبار مناسب براي ساخت ايستگاه آتش نشاني شهرداري و نیز تجهيز ماشين آلات براي خدمات رساني به منطقه از ديگر نیازهایی است که در دستور کار قرار دارد.

وي افزود: شهرداري براي بهره مندي از اعتبارات سازمان شهرداري ها براي خريد ماشين آلات عمراني درخواست دارد و هماهنگي لازم با منابع طبيعي استان براي جانمايي محل دفن بهداشتي زباله هاي شهر و روستاهاي اطراف نيز بايد صورت گيرد.

زاهدپور خواستار  همكاري اداره كل راه و شهرسازي استان براي افزايش محدوده مجتمع ادارات شهرآوج شد و تصریح کرد: درخواست اعتبارات مناسب براي اجراي طرح احداث پل معلق آبشاربراي جلب گردشگر  و موافقت و همكاري اداره كل راه و شهرسازي استان براي احداث ميدان ورودي شهر از سمت همدان از ديگر موضوعاتي است كه بايد با جديت پيگيري شود.

حبیبی انبوهی: خدمات زیربنایی بخش مركزي آوج تکمیل می شود

کریم حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین هم در این جلسه اظهارداشت: آسفالت 65 كيلومتر راه روستايي آوج كه عمدتا در دهستان خرقان شرقي قرار دارد قير يارانه اي به پيمانكار داده شده و در حال انجام است.

حبيبي انبوهي افزود:مسائل و مشكلات حوزه روستايي بخش مركزي آوج در چهار محورآب شرب و كشاورزي، گاز، برق و راه روستايي قابل بررسي و ارزيابي است.

وي تصریح کرد:حل مشكل گازرساني به روستاي شهيد آباد در گرو حل معارضين خيابان 17 شهريورآوج است و گازرساني به روستاي نيريج در برنامه هاي سال جاري قرار دارد كه در صورت تامين اعتبار انجام خواهد شد همچنين با اجراي خط انتقال گاز خرمدشت به آبگرم، دهستان حصار وليعصر نيز از آن تغذيه می شود.

مديركل دفتر امور روستايي استانداري يادآورشد: آسفالت راه روستايي آوج به ارغاي در پنج كيلومتري شهرآوج در تابستان انجام خواهد شد و راه روستايي سعيدآباد به شورآب به طول 8.4 کیلومتر راه فرعي بوده و در اولويت اجراء قرار ندارد.

حبيبي اظهارداشت: راه روستايي قانقانلو به آقچه خراجه در استان همدان در ردیف پروژه هاي ملي بوده و امسال هم درحال اجراست و راه روستايي سنگاوين به ورچند در استان مركزي، ابنيه فني و زيرسازي در قسمت استان قزوين انجام شده است.

وي افزود: راه روستايي آوج به پروان براي اجراء نياز به تملك و رفع معارض دارد و آسفالت راه روستايي خروس دره به كاروانسرا نیازمند تفكيك مسير معدن است و پل هاي روستاهاي قوشه قوئي و قهوج به تخريب و تعمير نیاز دارند.

کد خبر 2306666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha