۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

شريفي راد در گفتگو با خبرنگار مهر:

محافل جشن میلاد نیمه شعبان در تویسرکان با محوريت قرآن برگزار مي شود

محافل جشن میلاد نیمه شعبان در تویسرکان با محوريت قرآن برگزار مي شود

همدان – خبرگزاري مهر: کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه محافل جشن میلاد نیمه شعبان با محوريت قرآن برگزار مي شود، گفت: امسال محافل جشن میلاد نیمه شعبان حضرت صاحب الزمان(عج) شهرستان تویسرکان در ۱۰۰ تشکل قرآنی برگزار می شود.

رضا شريفي راد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقه دل نوشته به امام زمان(عج) به مناسبت نیمه شعبان در 100 هیئت مذهبی این شهرستان برگزار مي شود.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان افزود: مسابقه دل نوشته ای به امام عصر(عج) به مناسبت نیمه شعبان همه ساله از سوی هیئات شاخص و فعال در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و مراکز بخش ها و دهستان های این شهرستان با هدف جمع آوری دل نوشته ها و احساسات نوجوانان و جوانان به ساحت مقدس امام زمان(عج) برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال نيز با کمک خیرین و محبین ائمه اطهار(ع) این مسابقه گسترده تر از سال های قبل در بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی برگزار خواهد شد.

وي بيان داشت: همچنين گفتمان های دینی یکی از طرح های موفق سازمان تبلیغات اسلامی است که در همه استان های کشور به ‌ویژه استان همدان خوب جواب داده است.

شريفي راد با بیان اینکه گفتمان های دینی با هدف ارتقا آموزه های دینی و باورهای مذهبی جوانان و نوجوانان در راستای مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم استکبار، بسیار موثر بوده و است، اضافه كرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) واحد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با استفاده از ظرفیت روحانیان شبکه تبلیغ، ائمه جماعات، مبلغان مستقر، مقیم و طرح هجرت در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و مراکز دهستان های هفتگانه بخش های قلقلرود و مرکزی نسبت به اجرای ۲۰ گفتمان دینی با موضوعات جوان و انتظار، جوان و عبادت، جوان و معنویت، حجاب و عفاف و جوان و خودباوری دینی اقدام می ‌کند.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان عنوان داشت: امسال اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تبلیغات اسلامی این شهرستان، با هدف تقویت بنیه اعتقادی و معنوی افراد مستعد در حوزه های مختلف فرهنگی و با تشکیل سه هسته فرهنگی جوان در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان  و پنج پایگاه بوستان معرفت ویژه کودکان ونوجوانان با محوریت مبلغان توانمند اجرا می ‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح دو مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به این شهرستان اعزام می شوند، گفت: دو روحانی طرح هجرت، دو روحانی مستقر، يك روحانی بومی و یک نفر مبلغه نیز در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت این نهاد همکاری خواهند داشت.

شريفي راد ابراز داشت: همچنين بيش از چهار هزار نفر فعال مذهبی در محافل جشن نیمه شعبان شهرستان تویسرکان مشاركت مي كنند.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان اذعان داشت: کانون مداحان و شاعران آیینی اداره تبلیغات اسلامی نيز با اعزام مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سطح سه شهر، دو بخش و ۱۱۴ روستای تابعه شهرستان تویسرکان زمینه برپایی محافل جشن و شادی و مولودی خوانی محافل جشن نیمه شعبان را فراهم می سازند.

شريفي راد با اشاره به فعالیت ۱۶۰ تشکل قرآنی درشهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه هفت دهستان در بخش های مرکزی و قلقلرود این شهرستان، افزود: در مراسم جشن میلاد نیمه شعبان علاوه بر ۱۰۰ تشکل قرآنی، مدیران مراکز و موسسات قرآنی، مربیان و دانش آموزان فعال در اینگونه موسسات حضور خواهند داشت.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان، گفت: در این مراسم علاوه بر جشن میلاد امام زمان(عج)، برنامه های متنوعی از قبیل مسابقه قرآنی، سخنرانی، مداحی، شعر خوانی، نقاشی با مضامین انتظار و مولودی خوانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2309314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha