۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۵۲

آذین در گفتگو با مهر خبر داد:

اختصاص 45 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان انار/ امضا تفاهم‌نامه پروژه آب و فاضلاب رفسنجان

اختصاص 45 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان انار/ امضا تفاهم‌نامه پروژه آب و فاضلاب رفسنجان

رفسنجان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار از اختصاص مبلغ 45 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان انار در سال جاری خبر داد.

حسین آذین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات درمانی انار به دلیل نبود بیمارستان در این شهرستان، اظهار داشت: خوشبختانه به دنبال پیگیری هایی که انجام شد مبلغ 45 میلیارد اعتبار دولتی برای ساخت این بیمارستان تخصیص یافته که امیدواریم با کمک خیرین شاهد تکمیل و راه اندازی این بیمارستان باشیم.

وی همچنین از برگزاری جلسه ای با حضور فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و رئیس شورای شهر انار در دفتر وزیر بهداشت و درمان در خصوص مسائل و مشکلات درمانی برگزار شد خبر داد و افزود: در این جلسه که هاشمی وزیر بهداشت و درمان در این خصوص قول مساعد دادند و مقرر شد بزودی جلسه‌ای با حضور اعضاء هیئت امناء دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مسئولان محلی برای تسریع در روند راه اندازی بیمارستان انار برگزار شود.

دو بانده شدن جاده رفسنجان- هرمزآباد

نماینده مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در ادامه از اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال برای دو بانده شدن جاده رفسنجان- هرمزآباد خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده مبلغ 10 میلیارد ریال قبل از این به پروژه گفته شده اختصاص یافته بود که به تازگی نیز 10 میلیارد ریال دیگر نیز برای دوبانده شدن این جاده اختصاص یافته است.

آذین بیان داشت: مقرر شد شوراهای اسلامی منطقه نیز مبلغی را به‌عنوان خودیاری به این کار اختصاص دهند.

این مسئول در پاسخ به این سوال که این پروژه چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: این پروژه هم اکنون در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

انعقاد تفاهم نامه پروژه آب و فاضلاب رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین از امضاء تفاهم نامه اجرای پروژه آب و فاضلاب شهری رفسنجان خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه که بین شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان و شرکت مهندسی ارتباط ایران به امضاء رسید، این شرکت متعهد شد طرح مطالعاتی و اجرایی این طرح را به مدت حداکثر شش ماه به روزرسانی کند.

آذین یادآور شد: طرح مطالعاتی آب و فاضلاب رفسنجان در سال 80 انجام شده و هم اکنون نیاز بود این طرح بازبینی و بروزرسانی شود.

وی با بیان اینکه این طرح بودجه ای بالغ بر 250 تا 300 میلیارد تومان نیاز دارد، تصریح کرد: با اجرای این طرح بن بست به وجود آمده در توسعه صنعتی شهرستان شکسته شده و طرح های صنعتی بزرگ مانند فولاد که موافقت اصولی آن انجام شده اما به دلیل کمبود آب شهرستان قابل اجرا نبود و یا طرح های صنعتی و کشاورزی می توانند بعد از بهره برداری از این پروژه راه اندازی شوند.

کد خبر 2316078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha