۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰

خدمت رسانی به مردم عبادت است

خدمت رسانی به مردم عبادت است

قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، خدمت رسانی به مردم استان را عبادت دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر شنبه با حضور در ساختمان مرکزی شرکت گاز با مدیرعامل شرکت و معاونان این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست حجت الاسلام سید مرتضی حسینی ضمن تشکر از پرسنل شرکت گاز در خصوص گازرسانی به مناطق مختلف استان، خدمت رسانی به مردم استان را عبادت دانستند و برتلاش دائمی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم تأکید کرد.

در ادامه این دیدار فتحعلی نجفی مدیرعامل شرکت گاز ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد شرکت گاز استان اظهارداشت: افزایش ظرفیت گازرسانی در سطح استان در چند محور جداگانه جزو اولویت های شرکت گاز استان است.

وی در توضیح محورهای مطرح شده به احداث خط تقویتی تاکستان و افزایش ظرفیت ایستگاه C.G.S موجود در شهر تاکستان از 30 هزار متر مکعب بر ساعت به 100 هزار متر مکعب برساعت که در مراحل پایانی اجرا است و همچنین خط انتقال و ایستگاه C.G.S با ظرفیت 50 هزار متر مکعب برساعت برای تقویت گاز شهر شال، کوره ها و شهرک صنعتی شال که در مرحله پایانی عملیاتی شدن است بعلاوه ظرفیت سازی برای گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت و روستاهای مسیر اشاره کرد.

نجفی در ادامه از بهره برداری پروژه تقویت شبکه موجود شهر قزوین از طریق احداث خط انتقال شمال قزوین و ایستگاه C.G.S شمال قزوین با ظرفیت 120 هزار متر مکعب خبر داد.

در پایان مدیر عامل شرکت گاز استان اظهارداشت: ایجاد ظرفیت گازرسانی در خصوص پارک صنعتی لیا و همچنین توسعه شهرک صنعتی لیا و خط انتقال و ایستگاه C.G.S با ظرفیت 50 هزار متر مکعب بر ساعت بریا تقویت گاز شهر آبیک نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
 

کد خبر 2325106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha