۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۴

هدیه علیرضا حقیقی به کودکان محک

هدیه علیرضا حقیقی به کودکان محک

عليرضا حقيقی، دروازه‌بان تيم ملی ايران در جام جهانی 2014 برزيل امروز در دیدار با کودکان محک پیراهن دروازه بانی‌اش مقابل تيم آرژانتين را به آنها اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حقیقی که طی سال های گذشته همواره در کنار کودکان مبتلا به سرطان محک بود، ضمن اهدای پیراهن خود به آنها در يک مسابقه نمادين پنالتی، دروازه‌ای را كه طی دیدار مقابل تيم قدرتمند آرژانتين با اراده و محكم از آن محافظت كرده بود را به روی كودكان مبتلا به سرطان باز کرد.

در جریان این دیدار یم نشست خبری هم برگزار شد که طی آن آراسب احمديان، مدير عامل مؤسسه خيريه محک گفت:همه انسان‌هايی كه در يک جامعه زندگی می‌كنند نسبت به مسائل جامعه مسئول هستند و در اين بين افراد سرشناس نيز با عمل به مسئوليت اجتماعي خود می‌توانند توجه جامعه را به امور خيريه سوق دهند.

احمديان در ادامه به سابقه حضور عليرضا حقيقی در محک و همراهی او با كودكان مبتلا به سرطان اشاره كرد و گفت: جام جهانی بهانه‌ای شد تا دروازه بان تیم ملی، بارديگر به محک بيايد و با كودكان مبتلا به سرطان فوتبال بازی كند و از كودكانی كه سرم در دست دارند و با اميد با سرطان می‌جنگند گل بخورد. اين حضور نشانه ای است از مسئوليتی كه وی به فرزندان محک حس می‌كنند.

در ادامه اين نشست، عليرضا حقيقی، ضمن ابراز خوشحالي از حضور دوباره‌در ميان كودكان مبتلا به سرطان گفت: از تمام رسانه ها و افرادی كه در هياهوی زندگی كودكان مبتلا  به سرطان را از ياد نمی‌برند تشكر می كنم و وظيفه هر كسی هست كه به مردم خود كمک كند.

وی تاکید کرد: من وقتی به محک می‌آيم، حال خوبی دارم و اميد دوباره به زندگی پيدا می‌كنم و این حس خوب را  مدیون كودكان محک هستم و اين حال خوب به اين دليل است كه هميشه بچه های محک را در عين بيماری شاد و پر اميد می‌بينم.

بعد از این نشست خبری علیرضا حقیقی پیراهن دروازه بانی خود در دیدار مقابل آرژانتین را کودکان محک هديه كرد و فرزندان محك نيز پيراهني را كه براي دروازه‌بان محبوبشان نقاشي كرده بودند به او هديه كردند.

کد خبر 2326462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha