۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۹

برگزاری 100 کلاس آموزش صحیح خوانی قرآن در پاکدشت

برگزاری 100 کلاس آموزش صحیح خوانی قرآن در پاکدشت

پاکدشت - خبرگزاری مهر: رییس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت با اشاره به برگزاری 100 کلاس آموزش صحیح خوانی قرآن گفت: 2100 نفر در دوره آموزش فصیح خوانی و مفاهیم قرآن کریم شرکت کردند.

حجت الاسلام حسین اردستانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های ویژه اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای گسترش مفاهیم قرآنی در سطح جامعه است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت افزود: همزمان با تعطیلی مدارس و آغاز فصل تابستان حضور نوجوانان و جوانان در مراکز قرآنی و مذهبی برای گذراندن اوقات فراغت افزایش پیدا کرده است و ماه مبارک رمضان نیز پتانسیل فراوانی را برای گسترش مفاهیم قرآن کریم در میان نسل جوان کشور پیش روی مسئولان و متولیان فرهنگی قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با برنامه ریزی صورت گرفته، ستاد اوقات فراغت تابستانی تشکیل و برنامه های ویژه ای برای جذب نوجوانان و جوانان در موسسات قرآنی و خانه های قرآن اندیشیده شد که هم اکنون در حال اجراست.

اردستانی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از 100 کلاس آموزش روخوانی، روانخوانی و مفاهیم قرآن کریم در موسسات تحت نظر اداره تبلیغات اسلامی تشکیل شده و بیش از دو هزار و 100 نفر در این دوره های آموزشی شرکت می کنند.

این مسئول عنوان کرد: اين طرح با همکاري مؤسسات قرآني، مردمي، خانه هاي قرآني شهري و روستايي و جلسات قرآني ويژه سه ماهه دوم سال جاري بوده که بر اساس گزارشات دریافتی مورد استقبال نوجوانان و علاقه مندان به قرآن کریم قرار گرفته است.

اردستانی گفت: همچنین طی ماه مبارک رمضان جلسات تفسیر قرآن کریم در مساجد پاکدشت برگزار و کارشناسان مذهبی ضمن تبیین مفاهیم آیات الهی به پرسش های نمازگزاران در زمینه های دینی و قرآنی پاسخ می دهند.
 

کد خبر 2328445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha