۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۱

ساعی در گفتگو با مهر:

محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان نابینا در تبریز برگزار می شود

محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان نابینا در تبریز برگزار می شود

تبریز – خبرگزاری مهر: نائب رئیس موسسه فرهنگی هنری نابینایان بصیر تبریز از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان نابینای استان خبر داد.

روح اله ساعی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: محفل انس با قرآن روز شنبه هفته آینده با حضور 15 قاری و حافظ نابینای قرآن و با شرکت نابینایان و خانواده های آنها در کلانشهر تبریز برگزار می شود.

وی افزود: موسسه نابینایان بصیر همه ساله، در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی از جمله کوهنوردی و مراسم افطاری را در دستور کار خود دارد که مهم ترین برنامه این موسسه، محفل انس با قرآن است؛ در این مراسم نیز حافظ نابینای نوجوان تبریزی که به تازگی حفظ کامل قرآن کریم را به پایان رسانده، معرفی می شود.

ساعی در ادامه با اشاره به  کوهپیمایی همگانی نابینایان اظهار داشت: این مراسم نیز به مناسبت میلاد مبارک امام حسن مجتبی با همکاری موسسه نابینایان بصیر و هیئت ورزش های نابینایان استان ، روز گذشته با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از نابینایان و خانواده های آنها در کوه عینالی تبریز برگزار شد.

وی همچنین ادامه داد: این پنجمین برنامه کوهپیمایی همگانی بصیری ها در ماه های مبارک رمضان است که به طور متوالی در پنج سال اخیر برگزار شده و هدف از برگزاری این مراسم ترویج ورزش همگانی و نیز اینکه روزه داری هیچ مانعی برای ورزش کردن نیست، برگزار شد.

نایب رئیس موسسه فرهنگی هنری نابینایان بصیر تبریز همچنین به مراسم عصازنی به مناسبت هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور نابینایان روز چهارشنبه از سمت چهارراه منصور تبریز به طرف پارک خاقانی برگزار می شود.

کد خبر 2330595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha