۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰

عمليات اجرایی فاز دوم جاده ارتباطي الشتر- فيروزآباد آغاز شد

عمليات اجرایی فاز دوم جاده ارتباطي الشتر- فيروزآباد آغاز شد

الشتر - خبرگزاري مهر: در مراسمي با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان عمليات اجرایی فاز دوم جاده ارتباطي الشتر- فيروزآباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمي ظهر امروز یکشنبه با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان، نماينده مردم سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي، مديركل راه و شهرسازي استان، امام جمعه و فرماندار سلسله و جمعي از مسئولين محلي اين شهرستان عمليات فاز دوم محور الشتر - فيروزآباد آغاز شد.

استاندار لرستان در حاشيه اين مراسم با مثبت ارزيابي كردن عملیات اجرایی چهارخطه هاي استان به ويژه خرم آباد - الشتر افزود: به رغم كمبود اعتبارات پيمانكاران به خوبي مشغول به فعاليت هستند كه جاي تقدير دارد.

هوشنگ بازوند استفاده از ظرفيت بخش خصوصي را در توسعه، عمران و آباداني استان بسيار مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت: اميدواريم با ورود بخش خصوصي در آينده شاهد استاني آباد و درخور شان مردم باشيم.

نماينده مردم سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي نیز در اين مراسم با اشاره به اهميت اين محور ارتباطي در كاهش آمار بالاي تصادفات جاده اي افزود: تكميل و تسريع در روند ساخت اين طرح يكي از خواسته هاي به حق مردم منطقه است.

حجت اله خدايي سوري افزود: اميدواريم با تخصيص اعتبارات كافي هر چه سريعتر شاهد به بهره برداري رسيدن جاده ارتباطي الشتر- فيروزآباد باشيم.

وی یادآور شد: با پيگيريهاي به عمل آمده پيش بيني مي شود با تلاش پیمانکاران پروژه از جمله جهادنصر و آبادراهان پارس اين محور 14 كيلومتري ظرف مدت يكسال به بهره برداري برسد.

مدير كل راه و شهرسازي استان لرستان نيز در اين مراسم محور الشتر- فيروزآباد را يكي از محورهاي مهم و اهميت دار و مورد توجه اداره كل راه و شهرسازي عنوان كرد و افزود: تا پايان مردادماه سال جاري فاز اول اين طرح به طول 3.7 كيلومتر به بهره برداري خواهد رسيد.

شهرام ملكي افزود: اعتبار مورد نياز اين طرح 200 ميليارد ريال است كه در سال گذشته 6 ميليارد ريال و در سالجاري نيز 70 ميليارد ريال از محل ماده 180 به اين پروژه اختصاص داده شده است.

کد خبر 2330714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha