۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۶

چوپان های توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در شازند دستگیر شدند

چوپان های توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در شازند دستگیر شدند

اراک- خبرگزاری مهر: اعضاي باندي كه تحت پوشش چوپان، در حوالي باغات يكي از شهرهاي شازند استان مركزي در بين جوانان و نوجوان مواد مخدر صنعتي توزيع مي كردند، دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، از اوايل خرداد ماه گزارش هايي از نارضايتي شهروندان در خصوص توزيع مواد مخدر صنعتي در شهر آستانه توسط افرادي ناشناس دربين جوانان و نوجوان به مركز فوريت هاي پليس شهرستان شازند اعلام شد.

با دريافت گزارش هاي مردمي ، موضوع براي بررسي دقيق به پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اعلام شد و ماموران انتظامي تحقيقات خود را براي بررسي موضوع شروع كردند.

در تحقيقاتي گسترده ماموران انتظامي موفق شدند عاملان توزيع مواد مخدر را شناسايي و فعاليت آنها را تحت مراقبت نامحسوس خود قرار دهند.

با ادامه تحقيقات ماموران، محل فعاليت آنها در حوالي باغات شهر آستانه شناسايي و مشخص شد كه سه نفر با برپايي يك چادر مسافرتي و به عنوان چوپان در آن مكان سكني گزيده اند و با شناسايي سوژه هاي خود ، فعاليت گسترده اي را براي توزيع مواد مخدر صنعتي شروع كرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان شازند در اين باره گفت: با توجه به اهميت موضوع ، بلافاصله مراتب با دستگاه قضايي هماهنگ شد و در عملياتي غافلگيرانه ، متهمان كه قصد فرار از محل را داشتند ، دستگير و به يگان انتظامي انتقال داده شدند.

احمدرضا چگني اضافه كرد:‌ در بازرسي از کوله پشتي و وسايل همراه متهمان مقدار 620 گرم هروئين ، 343 گرم شيشه ويک دستگاه ترازوي توزين و مبلغ 6 ميليون ريال وجه نقد کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شازند در پايان به برخورد قاطع نيروي انتظامي با توزيع كنندگان مواد مخدر تاكيد كرد و از خانواده ها درخواست كرد در راستاي ارتقاء محيط امن زندگي اجتماعي براي خود و فرزندانشان ، توصيه هاي مراقبتي را همواره مورد توجه قرار دهند و تلفن 110 را براي همراهي و همكاري با پليس در طرح هاي برخورد با مواد مخدر به خاطر بسپارند.
 

کد خبر 2330780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha