۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۱۴

چشمه خوار:

بازسازی محور کرمانشاه به بیستون آغاز شد/ تردد اتومبیلها بدون محدودیت

بازسازی محور کرمانشاه به بیستون آغاز شد/ تردد اتومبیلها بدون محدودیت

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر راهسازی راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ترمیم و مرمت محور مواصلاتی مهم کرمانشاه به بیستون خبر داد و گفت: این بازسازی خللی در تردد اتومبیل ها ایجاد نخواهد کرد.

زاهدین چشمه خاور در گفتگو با خبرنگار مهر از بهسازی محور کرمانشاه به بیستون به عنوان یکی از مهمترین جاده های مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: یکی از عوامل بالا بردن ضریب ایمنی راه ها بالا بردن کیفیت آسفالت جاده هاست که باید بیش از پیش مورد توجه باشد و به همین دلیل بازسازی و بهبود رویه آسفالت محور کرمانشاه به بیستون در دستور کار قرار گرفته است.

چشمه خاور افزود: با توجه به مشکلات آسفالت این محور از امروز و طی روزهای آینده 11 هزار و 500 متر مربع از این راه لکه گیری، یک هزار و 850 متر روکش با عرض 12 متر و ضخامت خوب 5/3 سانتی متر به انجام خواهد رسید.

وی بر همین اساس از اعمال برخی محدودیت ها در تردد و سرعت اتومبیل ها در این مسیر خبر داد.

مدیر راهداری استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت توجه به علائم محدودیت های تعمیر جاده اظهار داشت: در طول مدت زمان انجام عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت این مسیر از همه رانندگان می خواهیم که با عوامل اجرایی کار همکاری لازم را داشته باشد.

چشمه خاور با اعلام اینکه مسیر جاده کرمانشاه تا بیستون 32 کیلو متر است گفت: این بهسازی برای 10 کیلومتر از مسیر انجام خواهد شد و با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در عبور مرور هموطنان وجود نخواهد داشت.

محور بیستون به کرمانشاه به عنوان ورودی اصلی استان از سمت مرکز کشور و با توجه به قرار داشتن در مسیر محوطه جهانی توریستی بیتون یکی از پرتردد ترین  راه های استان کرمانشاه است.

کد خبر 2330902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha