۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۱

با تصمیم هیات مدیره جدید باشگاه؛

عیسی‌زاده مدیرعامل صنعت نفت آبادان شد/ انتخاب سرمربی از بین دو گزینه

عیسی‌زاده مدیرعامل صنعت نفت آبادان شد/ انتخاب سرمربی از بین دو گزینه

اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه صنعت نفت آبادان درحالی برگزار شد که قرار است طی روزهای آینده سرمربی تیم فوتبال این باشگاه هم انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان یکشنبه شب در محل این باشگاه در شهر آبادان برگزار و اعضای ضمن تشکر از مدیرعامل و هیات مدیره پیشین باشگاه، مسئولان جدید هیات مدیره و باشگاه را معرفی کردند.

بر این اساس حسن نصراصفهانی به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شد و حبیب ابوالحسنی به عنوان نایب رئیس و علیرضا بیگدلی به عنوان دبیر این باشگاه معرفی شدند.

در نهایت اعضای علی عیسی‌زاده به مدت 2 سال به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب کردند.

قرار است طی روزهای آینده هم در مورد وضعیت سرمربیگری فصل آینده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصمیم گیری شود. در این بین یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی برای هدایت این تیم مدنظر مسئولان باشگاه هستند که در نهایت با تصمیم مدیرعامل جدید، سرمربی تیم معرفی می‌شود.

مظفر شاملی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این اخبار اظهار کرد: بعد از اینکه هفته قبل اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان معرفی به مشغول به کار شدند، آنها در اولین فرصت اقدام به معرفی مدیرعامل این باشگاه کردند.

وی افزود: اعضای هیات مدیره در اولین جلسه خود علی عیسی‌زاده را به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی کردند. وی پیش از این نیز سابقه مدیرعاملی این باشگاه را در کارنامه داشت.

عضو علی البدل هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد: در این نشست تاکید شد که باید تیمی مقتدر را روانه رقابتهای دسته اول فوتبال کشور برای فصل نو کرد تا این تیم بتواند سهمیه فوتبال آبادان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عنوان بالاترین سطح فوتبال ایران را مجدد تصاحب کند.

کد خبر 2331293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha