۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹

حجت الاسلام هاشمی منش:

امام علی(ع) عصاره تمامی انبیاء و اولیاء الهی است

امام علی(ع) عصاره تمامی انبیاء و اولیاء الهی است

گناوه – خبرگزاری مهر: امام جمعه بندر ریگ گفت: اگر تمامی ملائک جمع شوند نمی توانند تمام فضائل حضرت امام علی(ع) را یادداشت کنند و آن حضرت عصاره تمامی انبیاء و اولیاء الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش پیش از ظهر جمعه در همایش هم اندیشی توسعه بخش‌های استان بوشهر در بخش بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: اقدام استاندار بوشهر برای حضور مسئولان اجرایی استان به مناطق و بخش های مختلف در راستای هم اندیشی و توسعه کار و ایده نوینی است که امیدواریم تداوم یابد.

وی افزود: امیدواریم با حضور مسئولان به بخش های مختلف استان بوشهر گام های موثری برای توسعه و رفع مشکلات مردم برداشته شود.

امام جمعه بندر ریگ تصریح کرد: مردم بندر ریگ کم توقع، خستگی ناپذیر، ولایت مدار و شهیدپرور هستند و طول انقلاب اسلامی حماسه و رشادت های بزرگی آفریده اند که امروز می طلبد در دولت اعتدال و تدبیر و امید خواسته ها و نیاز آنان  برطرف شود.

اقدامات داعش در عراق از نظر بزرگان اهل سنت شدیدا محکوم است

امام جمعه اهل سنت بندر ریگ در این نشست اظهار داشت: امیدواریم در سفر استاندار بوشهر به این بخش اقدامات شایسته ای صورت گیرد و گام های محکمی در راستای رفع مشکلات مردم بندر ریگ و حل اشتغال جوانان انجام گیرد.

حمزه کردی افزود: انتظار داریم مسئولان نظام جمهوری اسلامی با تاسی از امام علی(ع) بتوانند همراه مردم باشند و برای حل مشکلات آنان خدمت کنند.

وی با بیان اینکه اهل سنت بخش بندر ریگ همیشه در تمامی مراسمات در کنار برادران و خواهران شیعه خود حضور فعال دارند، عنوان کرد: اتفاقاتی که در دنیا دارد صورت می گیرد و به ویژه در کشور عراق و آن را به عنوان یک مذهب و دین مطرح می کنند از نظر بزرگان اهل سنت شدیدا محکوم است و آنان هیچ جایگاهی در دنیا و مذهب ها ندارند.

کردی تاکید کرد: ما اهل سنت همیشه و در همه حال سرباز ولایت هستیم و نظر و عقیده ما همان بیانات مقام معظم رهبری است و تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.

فرماندار گناوه نیز در این نشست اظهار کرد: مردم بندر ریگ از گذشته و در حال حاضر همیشه مرزبانانی دلیر برای خلیج فارس بوده اند و بارها با متجاوزان هلندی و انگلیسی درگیر شده اند و در دفاع مقدس نیز غیرتمندانه برای حفظ انقلاب اسلامی با دشمنان نبرد کرده اند.

عبدالنبی یوسفی افزود: علاقمندی مردم بندر ریگ به دولت تدبیر و امید زبان زد است و اکنون که با مشکلات بسیاری روبرو هستند امیدوارند در این دولت گام های بلندی برای رفع مشکلات این بخش برداشته شود.

کد خبر 2333794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha