۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۰

با حکم مدیرکل بهزیستی استان/

حیدری سرپرست جدید بهزیستی رفسنجان شد

حیدری سرپرست جدید بهزیستی رفسنجان شد

رفسنجان - خبرگزاری مهر: محمود حیدری به عنوان سرپرست جدید بهزیستی رفسنجان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار رفسنجان صبح یکشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست بهزیستی رفسنجان اظهار داشت: بهزیستی نهادی است که از دوران طفولیت با انسان‌ها و تربیت آنها سروکار دارد تا دوران بزرگسالی بر اساس ضوابط زیرپوشش خود دارد.

حمید ملانوری با بیان اینکه پایه‌های تربیتی و شکل‌گیری جامعه می تواند در بهزیستی رقم زده شود، تصریح کرد: مهد کودک‌ها و مجموعه‌های وابسته به بهزیستی باید نقش خود را در آموزش افراد تحت پوشش از کودکی در راستای فرهنگ‌سازی برای اشتغال به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به جامعه هدف بهزیستی و اینکه سرمایه گذاری برای اشتغال می تواند در کاهش آسیبهای اجتماعی موثر باشد، بیان داشت: سازمان بهزیستی باید استعدادهایی که در افراد تحت پوشش خود وجود دارد به کار گرفته و آنها را شکوفا کند.

فرماندار رفسنجان در ادامه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری را رسیدگی به امور معیشتی اقشار جامعه دانست و یادآور شد: مردمی که انقلاب اسلامی را شکل دادند و در دوران سخت دفاع مقدس و سایر صحنه‌ها همواره پای کار بوده‌اند نباید در وضعیت معیشتی نامناسب به ‌سر ببرند.

ملانوری تصریح کرد: باید با عزمی ملی، مشارکتی و مدیریتی جهادی در کنار استفاده از ابزار فرهنگی حرکتی رو به جلو آغاز کنیم تا شعار سال محقق شود.

این مسئول منابع انسانی را یکی از بزرگترین منابع توسعه یاد کرد و گفت: در بین گروه‌های مختلف اعم از دانشجو، دانش‌آموز، حوزوی، بسیجی، کارگر، صنعتگر و  دیگر اقشار، منابع انسانی بسیار با استعدادی وجود دارد.

ملانوری در پایان با تقدیر از ریاست سابق بهزیستی رفسنجان و توفیق خدمت برای سرپرست جدید این نهاد در رفسنجان، گفت: مسئولیت در اداره‌ای که با جامعه هدف و قشر خاصی از جامعه سر وکار دارد باید با روحیه و انگیزه بالایی باشد که تمام این صفات در آقای بلندی ریاست قبلی این سازمان وجود داشت.

تحویل 120 واحد مسکن مهر به معلولین بهزیستی رفسنجان

رئیس سابق اداره بهزیستی رفسنجان نیز در این مراسم با اشاره به تلاشهای خود در دوارن مسئولیت بر این اداره، اظهار داشت: در طول چهار سال مسئولیت خود سعی کردم هر چه در توان دارم در خدمت جامعه هدف بهزیستی و معلولان بگذارم.

عباس بلندی سپس به بخشی از اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی ریاست بر این اداره اشاره کرد و افزود: با دریافت اعتبارات و با پیگیری های زیادی که انجام دادیم توانستیم ۱۴۴ واحد مسکن مهر در رفسنجان بسازیم که تاکنون ۱۲۰ واحد آن به معلولین شهرستان تحویل داده شده است.

وی یادآور شد: پیوستن ۳۵۰ نفر نحت پوشش مستمری بگیر از دیگر اقدامات مؤثر در این دوره که بود که طی روزهای گذشته انجام شد و از ماه آینده مستمری آنها پرداخت می شود.

وی همچنین با بیان اینکه استعفای بنده بنا به دلایل شخصی بوده است، گفت: در همه مسئولیت های گذشته ام در یزد، کرمان و رفسنجان، هر جایی که احساس کردم باید مسئولیتم را به یک تازه نفس تحویل دهم، این کار را انجام دادم.

در این مراسم با قدردانی از زحمات عباس بلندی رئیس سابق بهزیستی رفسنجان، با حکم مدیرکل بهزیستی استان، محمود حیدری به سمت سرپرستی اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان معرفی شد.

کد خبر 2334685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha