۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۴

بیانیه مشترک استاندار و امام جمعه/

تنها راه مقابله با مستکبران اتحاد و همبستگی است/ دعوت به همصدایی برای مقابله با استکبار

تنها راه مقابله با مستکبران اتحاد و همبستگی است/ دعوت به همصدایی برای مقابله با استکبار

زاهدان-خبرگزاری مهر: امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای مشترک ضمن دعوت از تمامی اقشار جامعه اعم از شیعه و سنی تنها راه مقابله با مستکبران خونخوار و غاصب را همبستگی و اتحاد روزافزون امت اسلام عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی و علی اوسط هاشمی صبح سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای مشترک از عموم مردم شیعه و سنی سیستانو بلوچستان و اقشارمختلف برای حضور درمراسم دشمن شکن روز قدس به منظور همصدایی با سایر مردم ایران و مسلمانان جهان در برابر استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: جمعه آخر ماه مبارک رمضان بیانگر تصمیم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر روز جهانی مبارزه با اسرائیل است.

این بیانیه می افزاید: گسترش روزافزون این فراخوان عمومی گویای این واقعیت است که هرچه زمان می‌گذرد، ابعاد جنایت بزرگ غصب سرزمین یک ملت مظلوم، بیشتر برای جهانیان آشکار می‌شود و این حرکت رو به رشد و شکوهمند ، لرزه بر تن متجاوزان و چپاولگران صهیونیست انداخته و مطمئناً با یک عزم جدی و سراسری توسط جوانان برومند فلسطین و اتحاد سراسری کشورها و ملل مسلمان با یکدیگر رژیم غاصب و جعلی اسرائیل از بین خواهد رفت.

در این بیانیه بیان شده است: در سی‌وپنجمین سالگرد برپایی راهپیمایی باشکوه روز قدس، رژیم اشغالگر صهیونیستی در سایه سرگرمی رسانه‌ها و افکار عمومی به جام جهانی و با استفاده از پوشش درگیری‌ها در عراق، به شکلی وحشیانه نوار غزه را مورد حملات هوایی، دریایی و موشکی قرار داده و تاکنون ده‌ها نفر به ویژه زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده و رمضانی خونین را برای ساکنان آن رقم زده است.

امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان همچنین افزودند: تردیدی نیست که وقایع اخیر عراق نیز فتنه‌انگیزی اسلام ‌ستیزانی است که به دنبال سوء‌استفاده از درگیری‌های مذهبی و فرقه‌ای درون جهان اسلام و انحراف اذهان ملل مسلمان از مسائل اصلی از جمله آرمان فلسطین و جنایات اشغالگران قدس شریف هستند.

سلیمانی و هاشمی در این بیانیه اعلام داشتند: روز قدس، روز همبستگی امت اسلام در برابر دژخیمانی است که برای نابودی اسلام قد علم کرده‌اند و هر روز با نیرنگی تازه به جنگ مسلمانان بر می‌خیزند.

در این بیانیه تاکید شده است: تاریخ مقاومت ملت فلسطین، به ویژه مردم رنجدیده و مقاوم غزه، مردم سوریه، عراق و سایر ملت‌های آزاده همه و همه نشان دهنده آن است که تنها راه مقابله با مستکبرین خونخوار، همبستگی و اتحاد روز افزون امت اسلام است.

 

کد خبر 2336080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha