۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱

ابن قاسم:

پنج بازیکن تیم های پایه به جمع بزرگسالان فولاد خوزستان اضافه شدند

پنج بازیکن تیم های پایه به جمع بزرگسالان فولاد خوزستان اضافه شدند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از پیوستن پنج بازیکن تیم های پایه این باشگاه به تیم بزرگسالان فولاد برای حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل آینده خبر داد.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان همواره در سال های اخیر ثابت کرده که برای تقویت تیم خود در لیگ برتر نگاهی جدی به بازیکنان تیم های پایه خود دارد و در سال های اخیر در بین سایر تیم های لیگ برتری به جرات می توان گفت که بهترین عملکرد را در این خصوص داشته است.

وی افزود: خوشبختانه امسال اسکوچیچ سرمربی جدید فولاد نیز نظر مساعدی به استفاده از بازیکنان پایه در ترکیب تیم بزرگسالان دارد به همین دلیل پنج بازیکن از تیم های پایه فولاد با عقد قراردادی سه ساله به جمع تیم بزرگسالان پیوستند.

ابن قاسم عنوان کرد: در این خصوص بهمن جهان تیغ و علی سیناربانی به عنوان مهاجم، محمد اهل شاخه و رضا احمدی به عنوان مدافع و هادی حبیبی به عنوان هافبک که از بازیکنان جوانان فولاد هستند با عقد قراردادی به تیم بزرگسالان پیوستند.

وی با اشاره به توافق باشگاه فولاد خوزستان با «بکلیس برایان آنتونی» مدافع تیم ملی فوتبال هندوراس اظهار کرد: این بازیکن 28 ساله است و در پست دفاع راست بازی می‌ کند. این بازیکن عضو تیم المپیای هندوراس است و در جام جهانی هم همراه تیم ملی هندوراس حضور داشت. قرار است پس از انجام تست های پزشکی و نهایی شدن توافق طرفین، این قرارداد در روزهای آینده امضا شود زیرا آخرین زمان برای درخواست کارت ای تی سی بازیکنان خارجی لیگ برتر روز شنبه چهارم مردادماه است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین با بیان اینکه در حالي كه ايوب كلانتري، چندی پيش قرارداد خود را براي سه فصل ديگر با فولادی‌ها تمديد كرده بود اما با نظر اسكوچيچ قرارداد اين بازيكن فسخ شد، اظهار کرد: سرمربی تیم فولاد بعد از برگزاری چندین اردو اعلام كرد كه به اين بازيكن نيازي ندارد و به همین دلیل قرارداد او با باشگاه فولاد فسخ شد.

ابن قاسم همچنین تاکید کرد: که فولاد خوزستان قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر یک مهاجم خارجی نیز به جمع بازیکنان خود اضافه می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان در آخرین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد

کد خبر 2336126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha