۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۵

هنرمندان به تماشای فیلم بهروز افخمی می‌نشینند

هنرمندان به تماشای فیلم بهروز افخمی می‌نشینند

آیین افتتاحیه فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی با حضور عوامل و هنرمندان در سینما قلهک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاحیه تازه ترین فیلم بهروز افخمی روز پنجشنبه دوم مردادماه در سینما قلهک برگزار می‌شود.

فیلم «آذر، شهدخت ، پرویز و دیگران» که از روز چهارشنبه اول مردادماه در گروه سینمایی فرهنگ به عنوان یکی از فیلم های عید فطر اکران خود را آغاز کرده، در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم و فیلمنامه را به خود اختصاص دهد.

مراسم اکران خصوصی این فیلم با حضور عوامل فیلم و تعداد زیادی از هنرمندان سینما برگزار خواهد شد.

تا کنون حضور بهروز افخمی، مرجان شیر محمدی، گوهر خیر اندیش و  رامبد جوان در آیین افتتاحیه نمایش فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» قطعی شده است.

این مراسم در ساعت 16:45 روز پنجشنبه دوم مردادماه در سینما قلهک برگزار خواهد شد.

«آذر، شهدخت ، پرویز و دیگران» آخرین ساخته بهروز افخمی است که فیلمنامه این فیلم بر اساس رمانی به قلم مرجان شیر محمدی به نگارش در آمده است.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چند رشته نامزد شد، که در نهایت سمیرغ بلورین بهترین فیلم و فیلنمامه را به خود اختصاص داد.

 قصه فیلم درباره همسر خانه‌دار یک بازیگر مشهور سینما (پرویز) است که در آخرین فیلم او با وی همبازی می‌شود و آن چنان مورد توجه منتقدان قرار می‌گیرد که منجر به حسادت او می‌شود. این مساله  باعث می شود روابط صمیمانه آنها تیره و تار شود و شهدخت، همسر پرویز قهر می‌کند و به باغچه خانوادگی دماوند می‌رود. با بازگشت دخترشان به ایران روابط آنها دستخوش تحولاتی می‌شود.

مهدی فخیم زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، مانی حقیقی، شهین تسلیمی، امیرعلی دانایی، آزاده اسماعیل خانی، امین میکائیلیان، وحید نفر، نعیمه نظام دوست، ناهید مسلمی و یدالله شادمانی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

عکس ها از محمدحسین ساداتیان

کد خبر 2336706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha