۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶

در 45 روز گذشته/

جاده های اردبیل شاهد 29 حادثه در مرحله اول سفرهای تابستانی بود

جاده های اردبیل شاهد 29 حادثه در مرحله اول سفرهای تابستانی بود

اردبیل – خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از وقوع 29 حادثه در جاده ای این استان طی مرحله اول سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقی پیش از ظهر پهارشنبه در بازدید از پایگاه های امداد و نجات اردبیل اضافه کرد: این تعداد حادثه در 45 روز گذشته و از شروع طرح امداد و نجات تابستانی از 15 خرداد ماه سال جاری رخ داده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 20 پايگاه ثابت، موقت و سیار جمعیت هلال احمر استان مشارکت دارند، ادامه داد: از ابتدای این طرح تاکنون و با وقوع این تعداد حادثه، نجاتگران به 130 نفر از مسافران امداد رسانی كرده­اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: از این تعداد 125 نفر آسیب دیده بودند که 12 نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان 25 نفر به مراکز درمانی منتقل و 42 نفر در پایگاه­های امداد و نجات بین شهری اسکان داده شده­اند.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات امدادی به مسافران در قالب عملیات ایمن­سازی، جستجو و نجات، آزاد سازی و انتقال مصدومان در حوادث احتمالی عنوان کرد.

صادقی با اشاره به فعالیت 37 تیم عملیاتی طرح امداد جاده ای تابستانی در این استان افزود: اكيپ­هاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر متشكل از 116 نجاتگر و پرسنل با 21 دستگاه آمبولانس، خودرو ست نجات در طرح تابستانی سازماندهی شده اند.

به گفته وی این طرح با همکاری دستگاه­های امدادرسان از جمله اورژانس، پلیس­راه و راه شهرسازی به اجرا درآمده است.

کد خبر 2336789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha