۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶

در بیانیه مطرح شد:

دعوت احزاب و دستگاههای اجرایی استان مرکزی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

دعوت احزاب و دستگاههای اجرایی استان مرکزی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

اراک- خبرگزاری مهر: احزاب و دستگاههای اجرایی استان مرکزی با انتشار بیانیه ضمن محکوم کردن جنايات صهيونيست ها در غزه از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در راستای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در بيانيه حزب موتلفه اسلامي استان مركزي در محكوميت جنايات صهيونيست ها در غزه آمده است: کشتار بی رحمانه کودکان زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم سفاك صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی اش و از سوی دیگر با بی تفاوتی کشورهای اسلامی همراه گردیده است واقعیات تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته است.

در این بیانیه تاکید شده است: قطعا این جنایات از نظر انسان‌های آزاده و عدالتخواه جهان پوشیده نیست و بيش از همه ملت مومن و انقلابي ايران همواره از آنها حمایت خواهد کرد و با قاطعيت اعلام مي كنيم كه تنها راه مقابله با اسرائیل جنایتکار مقاومت و اتحاد است چرا كه به وعده خداوند متعال که همان پیروزی حق بر باطل است، ایمان راسخ داریم.

نهاد هاي بين المللي با اقدامی سریع جلوی این کشتار بی رحمانه را بگیرند

حزب موتلفه اسلامي استان مركزي ضمن محکومیت شدید این جنایات وحشیانه از نهاد هاي بين المللي،به خصوص نهاد هاي اسلامي و دولت هاي اسلامي می خواهد با اقدامی سریع جلوی این کشتار بی رحمانه را بگیرند و با سردمداران رژیم قاصد صهیونیستی با عنوان جنایتکاران جنگی برخورد.

همچنین از آحاد مردم انقلابي و مومن استان مركزي دعوت می‌نمائيم تا ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با لبیک به ندای امام راحل و رهبری عزیز مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل و سردمداران خونخوار جهانی کوبیده و به حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین و به تبع آن نوار غزه بپردازند تا مرحمي بر درد هاي جانكاه اين مردم مظلوم باشند.

همچنین فرماندهي انتظامي استان مركزي با صدور اطلاعيه اي، راهپیمایی روز قدس را روز تقويت فرهنگ بي امان مبارزه با صهيونيسم جهاني دانست و گفت: آخرين جمعه ماه مبارك رمضان كه با ابتكار معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) روز قدس نام گذاري شده است امسال در شرايطي فرا مي رسد كه فجايع گوناگوني كه در غزه در حال رخ دادن است نشان مي دهد دغدغه مهمي كه بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي (ره) در بيش از سه دهه پيش بر آن تاكيد مي كردند همچنان فراموش ناشدني است.

امروز در شرايطي به روز جهاني قدس مي رسيم كه رژيم غاصب اسراييل با حمايت استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و سكوت سازمان هاي بين المللي  مدافعان دروغين حقوق بشر در كنار جنايات مذبوحانه گروهاي تكفيري دركشورهاي اسلامي، وحشي گري ها و ددمنشي هاي خود را بر عليه مردم رنج ديده فلسطين شدت بيشتري داده و هر روز مردم مسلمان و روزه دار خصوصا كودكان و زنان بي دفاع غزه را در خانه و كاشانه شان به خاكسار خون مي كشد.

فرماندهي انتظامي استان مركزي بار ديگر در روز قدس با مردم شهيد پرور و هميشه در صحنه استان مركزي همگام شده و در جمعه آخر ماه مبارك رمضان صحنه اي را در ديدگاه جهانيان به نمايش خواهند گذاشت كه پايه هاي كاخ پوچالي استكبار جهاني را به لرزه افكنده و روحيه اميد را در كالبد مردم مظلوم فلسطين دميده و برگي زرين را به صفحات تاريخ شكوهمند انقلاب اسلامي مي افزايد.

روز جهاني قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيست هاي غارتگر

كاركنان شركت گاز استان مركزي  نیز با انتشار بیانیه ای تاکید کردند: روز جهاني قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيست هاي غارتگر و روز مقابله مستضعفين با مستكبرين جهانخوار است.

با توجه به جنايات هولناك اخير رژيم صهيونيستي در غزه و قتل عام صدها مردو زن و كودك مظلوم و بي گناه،روز جهاني قدس در سالجاري حساسيت ويژه اي را در سرتاسر جهان خواهد داشت بنابراين ما كاركنان شركت گاز استان مركزي در آستانه روز جهاني قدس، جنايات اشغالگران و حاميان غربي آنان را شديداً محكوم كرده و حمايت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و بي گناه فلسطين و غزه اعلام نموده و بار ديگر ضمن عهد و پيمان با آرمانهاي والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني(ره) و پيروي از رهبر معظم انقلاب اسلامي در راهپيمايي پرشكوه روز جهاني قدس شركت مي نماييم.

کد خبر 2337008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha