۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰

سردار امان الهی:

نیروی انتظامی با نصابان و فروشندگان ماهواره در کرمانشاه برخورد می کند

نیروی انتظامی با نصابان و فروشندگان ماهواره در کرمانشاه برخورد می کند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مهمترین و اولین کار نیروی انتظامی در بحث مبارزه با ماهواره، برخورد شدید قانونی با فروشندگان و نصابان ماهواره در استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان الهی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قانون اساسی خرید و فروش وسایل و گیرنده های ماهواره ای را از مصادیق بارز تخلف محسوب کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مهمترین و اولین کار نیروی انتظامی در بحث مبارزه با ماهواره، برخورد شدید قانونی با فروشندگان و نصابان ماهواره در استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته گذشته بیش از 300 دیش ماهواره در کرمانشاه توسط نیروی انتظامی جمع آوری شده است، افزود: به تازگی هم قانون مبارزه با ماهواره در استان کرمانشاه شدت بیشتری به خود خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه باید به دنبال ریشه یابی معضلات و ناهنجاریها در جامعه باشیم، اظهار داشت: باید در زمینه کاهش ناهنجاریها و تخلفات، اقدام به فرهنگسازی در سطح جامعه نماییم، زیرا این کار از یک طرف باعث کاهش جرایم و تخلفات در سطح کشور می شود.

وی بیان داشت: یکی از معضلات ما در بحث مواد مخدر در کرمانشاه رواج مصرف شیشه در آرایشگاههای زنانه است که در حد شنیده هاست و نیروی انتظامی در صورت مشاهده چنین مواردی با متخلفات و قانون شکنان شدیدترین برخورد را خواهد داشت.

کد خبر 2337053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha