۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷

حجت الاسلام حسینی:

تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در مشهد اندیشیده شد/سخنرانی سردار صفوی پیش از خطبه های نماز جمعه

تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در مشهد اندیشیده شد/سخنرانی سردار صفوی پیش از خطبه های نماز جمعه

مشهد – خبرگزاری مهر: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: راهپیمایی روز قدس از میدان شهدا به سمت حرم رضوی برگزار می شود و در این راستا تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در مشهد اندیشیده شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلال حسینی، صبح پنچشنبه در اتاق جلسات آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مسیر حرم مطهر رضوی برگزار می شود و راهپیمایان از ساعت 9:30 از میدان شهدا به سمت حرم مطهر حرکت می کنند.

وی ادامه داد: تمام تمهیدات لازم از سوی آستان قدس رضوی برای برگزاری باشکوه این مراسم اندیشیده شده و براین اساس در روز راهپیمایی خواهران از ورودی باب‌الجواد و برادران از ورودی باب الرضا وارد حرم مطهر رضوی می‌شوند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس با هدف محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه همزمان با سایر شهرها و کشورها در مشهد نیز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه روز قدس، یادگاری بسیار ارزشمند، از رهبر کبیر انقلاب اسلامی است، افزود: حضور در این مراسم یک تکلیف شرعی، ملی و سیاسی است.

حسینی از سخنرانی سردار رحیم صفوی در راهپیمایی روز قدس خبر داد و افزود: سردار یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در انتهای راهپیمایی در صحن جامع رضوی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می کند و سپس نماز جمعه توسط آیت الله علم الهدی اقامه می‌شود.

 

کد خبر 2337442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha