۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۲

در آذربایجان شرقی/

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت امضا شد

تبریز – خبرگزاری مهر: تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی برای کاهش مشکلات درمانی و بهبود وضعیت بهداشتی و خدماتی روستائیان در استان امضا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس مرکز بهداشت آذربایجان شرقی بعداز ظهر پنج شنبه در جلسه امضای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه مشکلات درمانی روستائیان را با مشکل مواجه کرده است، گفت: بسیاری از روستائیان آذربایجان شرقی برای مداوای بیماری های ساده به سایر شهرها و یا کلانشهر تبریز می آیند و مجبورند هزینه و وقت زیادی را صرف کنند.

جعفرصادق تبریزی با تاکید بر ضرورت کاهش مشکلات درمانی روستاها و نقاط محروم استان گفت: برای این منظور امروز تفاهم نامه خوبی با اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی برای برطرف کردن مشکلات درمانی و بهداشتی روستاهای آذربایجان شرقی امضا شد.

وی همچنین با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در زمان حال ضروری بود، ادامه داد: مشکلات و دشواری هایی همچون عدم سطح بندی خدمات، نبود ارتباط بین سطوح، کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم که مردم را با مشکل مواجه کرده بود، با امضای این تفاهم نامه برطرف می شود.

تبریزی همچنین با تاکید بر اینکه سرانه سلامت از 210 هزار ریال به 960 هزار ریال افزایش یافته است، ابراز داشت: تمام این سرانه اختصاص یافته تا ریال آخر برای مردم مناطق محروم هزینه می شود و در آینده نزدیک شاهد افزایش کمیت خدمات درمانی به روستائیان خواهیم بود.

کد خبر 2337680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha