۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۵۸

آیت الله طبرسی:

فلسطین قربانی مطامع کشورهای سلطه طلب/ قدس لیله القدر اسلام است

فلسطین قربانی مطامع کشورهای سلطه طلب/ قدس لیله القدر اسلام است

ساری - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن جنایات اسرائیل درغزه گفت: فلسطین قربانی مطامع کشورهای سلطه طلب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه ساری گفت: با روی آمدن اسرائیل در کشورهای عربی، قلب این کشورها نشانه گرفته شد و دشمنان تصمیم دارند، عراق، سوریه و همه کشورهای اسلامی را تبدیل به یک اسرائیل کنند.

وی با محکوم کرد جنایات اسرائیلی ها گفت: بچه ها، زنان و مردان چه گناهی دارند که اینگونه به قتل می رسند و مدعیان که برابر دنیا، شعار حقوق بشر سر می دهند چرا اکنون به میدان نمی آیند.

وی با بیان اینکه روز قدس، لیله القدر اسلام است گفت: بفرمایش امام راحل باید فلسطین را از دست یهود نجات داد و نباید بر سر نفت دعوا کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه فلسطین قلب تپنده جهان اسلم است گفت: نوکرانی که بخاطر منافعشان فلسطین را تکه تکه کردند و فرانسه، انگلیس، آمریکا و روس، اسرائیل را آوردند و سهم خود راگرفتند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه برخی کشورهای عربی به خواب خرگوشی رفته اند گفت: امروز بخاطر بدعمل کردن سران عرب، عرب بودن ننگ است.

امام جمعه ساری با تقدیر از مشارکت پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز بعد از 35 سال مردم با امام راحل تجدید بعیت کردند و در هوای گرم و با دهان روزه فعالانه و عاشقانه به میدان آمدند و بار دیگر آمادگی خود را از برداران فلسطینی و خشم خود را نسبت به صهیونیست های غاصب و قدرتهای غاصب نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخشی از سخنانش از ماه رمضان به عنوان ماه خودسازی یاد کرد و گفت: فرصت سازی را در این ماه به فرصت سوزی تبدیل نکنیم و روزه داری در روزهای گرم را یک ذخیره برای خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه ماهواره از مصائب فرهنگی است گفت: این بشقاب سمی سم به بچه های ما می دهد و اندیشه، عمل و فکر فرزندان را برهم می ریزد

آیت الله طبرسی گفت: دشمنان قصد دارند بوسیله ماهواره جوانان ما را منحرف و انقلاب را سرنگون کنند زیرا وقتی گناه بر دل نشیند انسان دل مرده و سنگین میشود.

وی با تاکید بر حفظ و از دست ندادن فرهنگهای ناب محمدی گفت: فلسفه روزه آنست که پاک و متقی شویم.

کد خبر 2338057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha