۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۰

سردار فتحی:

ایستادگی و مقاومت تنها کلید برتری بر رژیم صهیونیستی است

ایستادگی و مقاومت تنها کلید برتری بر رژیم صهیونیستی است

شرق استان تهران - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: قطعا ایستادگی در برابر اسراییل تنها کلید برتری بر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس فتحی ظهر امروز  در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی برای برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس اظهار داشت: نیروی انتظامی از روزهای گذشته برنامه های ویژه ای را برای برقرای امنیت و برگزاری یک راهپیمایی گسترده و پرشور فراهم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: نیروی انتظامی همچنین با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داد که در کنار مردم ایران نسبت به حوادث رخ داده در غزه ناراحت است و انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام می دارد.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در فلسطین در حال رخ دادن است در تاریخ کم نظیر بوده و سران اسرییل در اوج بی رحمی و قساوت حتی به زنان و کودکان نیز رحم نکرده و صدها نفر را در دو هفته گذشته به خاک و خون کشیدند.

این مسئول اضافه کرد: در این میان بسیاری از مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات اسراییل سکوت را برگزیدند و هیچ واکنشی نشان نمی دهند که این مسأله خشم مردم جهان نسبت به اتقافات رخ داده در فلسطین را بیشتر کرده است.

فتحی عنوان کرد: مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین در طول چندین دهه گذشته بویژه در 14 روز اخیر، تحسین آزادی خواهان جهان را به همراه داشته و قطعا ایستادگی در برابر اسراییل تنها کلید برتری بر رژیم صهیونیستی است.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که نسبت به وقایع رخ داده در فلسطین حساس بوده و خواستار ورود مجامع بین المللی جهت محکومیت جنایات اسراییل در غزه هستند و تا تحقق آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از ارزش های خود کوتاه نخواهند آمد.

این مسئول گفت: امروز فلسطین و قدس شریف بیش از هر زمان دیگری به حمایت و اتحاد مسلمین نیاز دارد و اگر همه مردم کشورهای اسلامی همصدا و یکدل بر ضد رژیم صهیونیستی فریاد سر می دادند، اکنون شاهد وقوع چنین جنایات دلخراشی نبودیم.

وی متذکر شد: مردم در آفتاب شدید و سوزان با لبیک به ندای رهبری صحنه های زیبایی از ولایتمداری، وفاداری به نظام مقدس اسلامی، حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند و قطعا این راهپیمایی در روند جنگ غزه تأثیر گذار خواهد بود.

کد خبر 2338174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha