۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵

بازوند خبر داد:

بهره برداری از دو ایستگاه پمپاژ آب "چم مهر" و "فیض آباد" لرستان تا پایان امسال

بهره برداری از دو ایستگاه پمپاژ آب "چم مهر" و "فیض آباد" لرستان تا پایان امسال

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان از بهره برداری از دو ایستگاه پمپاژ آب "چم مهر" و "فیض آباد" این استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو ایستگاه پمپاژ آب  "چم مهر" و "فیض آباد"  بر اساس برنامه ریز های صورت گرفته تا اسفندماه امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به ایستگاه پمپاژ آب چم مهر بیان داشت: این ایستگاه دارای 5.8 کیلومتر خط انتقال آب و 30 کیلومتر شبکه فرعی آب کشاورزی است.

استاندار لرستان با بیان اینکه عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ چم مهر و همچنین خط انتقال آن به پایان رسیده است گفت: تنها خط انتقال برق این ایستگاه باقی مانده که امسال برای اجرای این خط اعتباراتی پیش بینی شده است.

بازوند یادآور شد: برای این خط انتقال برق ایستگاه پمپاژ چم مهر طی امسال 3600 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص 100 درصدی این اعتبار ایستگاه پمپاژ چم مهر در اسفندماه سالجاری به مرحله بهره برداری برسد.

استاندار لرستان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ایستگاه پمپاژ فیض آباد شهرستان سلسله اشاره کرد و گفت: این ایستگاه پمپاژ دارای سه واحد ایستگاه پمپاژ، دو کیلومتر خط انتقال آب و 70 کیلومتر شبکه فرعی آب کشاورزی است که عملیات اجرایی ایستگاههای آن به پایان رسیده است.

بازوند با بیان اینکه خط انتقال این ایستگاه پمپاژ آب اجرایی شده است گفت: همچنین حدود 10 کیلومتر از شبکه فرعی اجرایی شده و هم اکنون پیمانکار این شبکه فعال است.

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این ایستگاه پمپاژ اختصاص یافته است گفت: تا کنون حدود 50 درصد از این اعتبار تخصیص یافته است و امیدواریم که تا اسفند ماه امسال به بهره برداری برسد.

کد خبر 2339294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha