۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۰

حجت الاسلام عبادی:

كمك به مردم بي‌دفاع غزه وظيفه انساني و اسلامي هر فردي است

كمك به مردم بي‌دفاع غزه وظيفه انساني و اسلامي هر فردي است

بیرجند- خبرگزاری مهر: نماينده مردم شهرستان‌هاي بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: كمك به مردم مظلوم و بي دفاع غزه وظيفه انساني، ملي و اسلامي هر فردي است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيدمحمدباقر عبادي در حاشيه بازديد از فعالیت های هلال احمر استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر فردي مي‌تواند در حد توان خود اگر چه اندك به مردم غزه كمك كنند.

وی با بیان اینکه مردم غزه خط مقدم مبارزه با غده ای سرطاني هستند، افزود: كمك به مردم مظلوم و بي دفاع غزه وظيفه انساني، ملي و اسلامي هر فردي است.

حجت الاسلام عبادي از مردم خراسان جنوبي خواست با حضور در پايگاه هاي جمعيت هلال احمر با كمك هاي نقدي و انسان دوستانه خود به ياري مظلومان بشتابند.

رژيم غاصب صهيونيستي وحشي گري را به اوج خود رسانده است

نماينده مردم شهرستان هاي سربیشه و نهبندان هم در خصوص وضعيت مردم بي‌دفاع غزه گفت: هلال احمر هم از لحاظ معنوي و هم از لحاظ مادي به مردم غزه توجه وي‍ژه اي دارد.

مراد هاشم زهي افزود: رژيم غاصب صهيونيستي وحشي گري را به اوج خود رسانده و حتي بيمارستان ها و پزشكان را نيز مورد هدف خود قرار داده است.

وی با بيان اينكه امروزه كانون توجه تمام مردم دنيا به مردم مظلوم غزه است، بيان كرد: مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي، به عنوان يك كشور همسايه و مسلمان از كمك به اين مردم بي دفاع دريغ نخواهد كرد.

هاشم زهی افزود: بايد همه دست به دست هم داده و جلوي وحشي گري هاي آنها را بگيريم تا از آمار شهداي خردسال غزه كم شود.

وي پايگاه هاي جمعيت هلال احمر را ميعادگاه خوبي براي كساني دانست كه به بشريت عشق مي ورزند.

کد خبر 2339409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha