۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۸

فرانس پرس گزارش داد:

شهرداران هدف جدید ناآرامی های اوکراین/یک شهردار کشته شد

شهرداران هدف جدید ناآرامی های اوکراین/یک شهردار کشته شد

دور جدید تحولات اوکراین با حملات افراد ناشناس به منازل شهرداران آغاز شده و در همین رابطه در یک مورد از این حملات شهردار شهر کرمنچوک کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو شهردار اوکراین در تحولات روز گذشته این کشور مورد حمله قرار گرفتند که در این حملات "اولگ باببایف" شهردار کرمنچاک کشته شد.

در حمله دیگر منزل "اندی سادووی" شهردار لویف در غرب اوکراین با راکت هدف حمله قرار گرفت اما به وی آسیبی وارد نشد. هنوز فرد یا گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.

این وضعیت در حالی است که تحولات مربوط به سقوط هواپیمای مسافری مالزی در شرق اوکراین همچنان ادامه دارد. در همین رابطه دولت مالزی امروز یکشنبه اعلام کرد که با جدایی طلبان اوکراین به توافقی دست یافته که به پلیس بین الملل اجازه می دهد به محل سقوط هواپیمای مسافربری مالزی‌ بروند.

"نجیب رزاق" نخست وزیر مالزی، در این رابطه گفت که ورود نیروهای بین المللی برای پیشتیبانی از کسانی است که برای تحقیق درباره این حادثه به محل اعزام شده اند.

استرالیا نیز امروز یکشنبه اعلام کرد که تعدادی از نیروهای مسلح این کشور هفته آینده وارد محلی می شوند که تحقیقات در جریان است.

این مکان تحت کنترل جدایی طلبان است. البته مقامات استرالیا اعلام کرده اند که این پرسنل مسلح، نباید تهدید محسوب شوند و تنها برای حفاظت از محققان دراین منطقه حاضر می شوند.

کد خبر 2339502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha