۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶

توسط یگان حفاظت محیط زیست صورت گرفت:

دستگیری 33 متخلف زیست محیطی آذربایجان شرقی در یک ماه گذشته

دستگیری 33 متخلف زیست محیطی آذربایجان شرقی در یک ماه گذشته

تبریز – خبرگزاری مهر: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی دستگیری 33 متخلف زیست محیطی توسط نیروهای این یگان در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فایق دوشنبه ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران خاطر نشان کرد : در یک ماه گذشته 33 متخلف زیست محیطی در زمینه های مختلف توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان دستگیر شده اند که در همین راستا 19 فقره پرونده نیز تشکیل و به مراجع قضایی استان ارسال شده است.

وی در تشریح جزییات این پرونده های زیست محیطی نیز اظهار داشت: از 19 پرونده ارسال شده به مراجع قضایی استان، 9 پرونده مربوط به صید غیر مجاز ماهی و دو مورد مربوط به شکار غیرمجاز پستانداران بوده و هشت پرونده نیز برای تخریب های زیست محیطی تشکیل شده اند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی در پایان خواستار همکاری مردم و شهروندان در حفظ محیط زیست و برخورد با متخلفان این عرصه شد و با هشدار به شکارچیان و صیادان غیر مجاز تاکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع نظامی و قضایی استان با متخلفین زیست محیطی به شدت برخورد خواهد شد و از شهروندان نیز انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه شکار و صید غیرمجاز و تخریب محیط زیست مراتب را با شماره تلفن 1812 به این یگان اطلاع دهند.

کد خبر 2339940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha