۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۲

طرح ویژه تابستانی پلیس راه در کرمان آغاز شد

طرح ویژه تابستانی پلیس راه در کرمان آغاز شد

کرمان - خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه استان کرمان از آغاز طرح ویژه تابستانی پلیس راه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد حجت آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح مرحله دوم تابستانی پلیس راه در استان کرمان از هشتم مردادماه آغاز و تا دوم مهر ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این طرح با توجه به تعطیلات عید سعید فطر از امروز آغاز شده است.

این مسئول تصریح کرد: در این طرح از تمامی توان خود در بحث ایمنی عبور و مرور اعم از نیروهای پلیس راه، تجیهزات کنترل سرعت، خودروهای نامحسوس و خودروهای محسوس در تمامی راه ها استان به ویژه راه های پرحادثه و ساعت های حادثه خیز استفاده  می کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در این طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز به صورت جدی در دستور کار قرار داشته و سرعت ها و سبقت های غیر مجاز دقیقا کنترل می شود.

سرهنگ حجت آبادی یادآور شد: حرکات نمایشی، عدم رعایت فاصله طولی نسبت به خودروی جلویی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده پلیس راه استان کرمان از استعلام نمره منفی رانندگان متخلف خبر داد و گفت: گواهینامه افرادی که نمره منفی آنها به حد نصاب رسیده باشد اخذ خواهد شد.

 

کد خبر 2340311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha