۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۰

حجت الاسلام ترابی:

منافع غرب با نا امنی خاورمیانه تامین می شود

منافع غرب با نا امنی خاورمیانه تامین می شود

شاهرود – خبرگزاری مهر: امام جمعه شاهرود با بیان اینکه منافع غرب با نا امنی خاورمیانه تامین می شود، گفت: مسئله فلسطین به یک موضوع جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود ضمن تصریح بر اینکه منافع غرب با نا امنی خاورمیانه تامین می شود افزود: درگیری های منطقه ای، منافع آمریکا و متحدانش را به دنبال دارد.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت جهانی از مرد فلسطین گفت: باید با بصیرت لازم و دشمنان شناسی، انواع توطئه ها را خنثی کرد.

خطیب جمعه شاهرود بر ضرورت معرفی بیشتر حامیان اسرائیل غاصب تاکید کرد و افزود: مسلمانان با دشمن شناسی و رفع اشکال خود به دنبال حذف اسرائیل باشند.

ترابی همچنین با تاکید بر اینکه ملت آزادی خواه ایران اسلامی به هیچ وجه مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد، افزود: عدم حضور رهبری مقتدر، آگاه و با بصیرت مهمترین مشکل در انقلابهای منطقه و بیداری های اسلامی است.

مردم مومن و ولایتمدار شاهرود همچنین در خاتمه برپایی نماز پر فیض جمعه امروز، با انجام راهپیمایی، حمایت خود از مردم مظلوم غزه را به نمایش گذاشتند.

 

کد خبر 2341046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha